Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Solgte 5000, men det var for å finansiere en emmisjon som jeg fikk og solgte med 16% gevinst rundt lunch.

Har ca 190k aksjer igjen.

Tingen er, Alle skal ut før launch. Og det er tydelig flere som @holmes som sitter på gjerdet og venter til etter launch før de skal kjøpe. Samtidig ser spillet bra ut, og sjangsen for at dette faktisk lykkes begynner å bli rimelig god. Så toppen etter launch kommer etter alle solemerker til å overgå toppen før launch.

2 Likes

Nå er det jo kun tidlig aksess i januar da…

Men folk får forsatt kjøpe spilllet, og det er jo salg som drar kursen :wink:

1 Like

Jeg tror det blir en god kursøkning frem mot launch, men ikke så voldsomt som tidligere.

Jeg tror derimot økningen etter launch og salgssuksess med CE blir desto større! Det er på den økningen jeg skal tjene mine penger i 2017!

Exactly… ")

Man burde nok se på EA som launch. Får ikke muligheten til å skape samme hype rundt et spill som har vært til salgs i 1 år.

Om 1 år er det kun PS4-launchen som jeg tror vil kunne få store innslag på inntektene, da det kommer ut til en helt ny kundegruppe. Vet at jeg skal kjøpe det til PS4 når/hvis det kommer dit.

Synes du nesten høres litt skadefro ut? Vi trenger vel ikke å sette i gang en slik Fun Vs Star rivalry med Nano også?

Kjøps anbefaling http://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2016/11/Anbefaler-aksje-advarer-mot-risiko2

1 Like

Minuset med Ps4 er mangelen på early access. eller betal beta. Sånn at spillet der dukker tidligst opp i 2018. Men det er jo mer en bonus enn noe negativt.

2 Likes

Det finnes ikke noe minus med PS4. Det må i tilfelle være prisen på VR brillene. PS4 er den perfekte konsoll i mine øyne :slight_smile:

Mangelen på Conan støtte sier noe annet :stuck_out_tongue:

Touche !

Hatt PS4 siden det kom, og tenkt mange spill ikke kom til å bli interessant når de kom til den, siden de allerede hadde vært lenge på markedet.
Tok feil over hele linja, noen kjøper spillet for andre gang for å ha til consolen i tillegg, andre kjøper fordi de ser ikke på hva som er kommet til annet enn ps4. =)

Ser ut som Funcom ender i blått i dag :slight_smile:

4 Likes

mmorpg.com er på ballen:

3 Likes

12 Likes

Yessss :grinning:

2 Likes

Hvor mye tror du Conan Exiles vil koste (uten rabatt) lanseringsuken av early access?

• 400 - 500 NOK
  • 300 - 400 NOK
  • 200 - 300 NOK
  • 100 - 200 NOK
  • 50 - 100 NOK
  • 0 - 50 NOK

0 stemmegivere