Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Haha, ja misstänkte att jag hade missat nåt :smile::+1:t2:

CE er nå på #103 på Steams GTS.

1 Like

93 nå på Global top sellers

2 Likes

Ligger stabilt rundt 100 (+/- 20) virker det som.

1 Like

Var på 76 for 2 dager siden

1 Like

Forskjelllen på 60 og 100 plass er sansynligvis under 50-100 solgte kopier i døgnet.

I alle fall nå i Januar så tett opptil julesalget som var.

3 Likes

89 plass nå, går om ikke annet riktig vei på riktig side av topp 100

Vi kan snakkes når den er bedre enn 50. Før det så er det ikke verdt å nevne spør du meg

1 Like

Er ok inntekter med tanke på null markedsføring osv, men det er ikke akkurat kursdrivende å røre rundt 100. plass på GTS. For meg, så er det først og fremst trenden som har vært interessant.

Trenden er forsåvidt lettere å se på google trends (siste 90 dager)

Siste 12 mnd

10 Likes

De flesta negativa reviews handlar om massvis med buggar. Får hoppas de lyckas komma åt de flesta buggar innan launch. Tror reviews kan öka markant i så fall.

2 Likes
  1. plass.

Edit: 73 nå:)

2 Likes

77 plass

2 Likes

Sant sant, men det viser jo noe om interesse for spillet. Det er svært essensielt.

Må ha Conan inn på topp 50 før jeg hever noen øyenbryn. Er nok ikke mye forskjell på 75-100.

Ja men vi flakser jo mellom 70 og 100 i løpet av få minutter hele dagen så jeg forstår ikke helt den store nytten ennå.

Nytten for meg er att vi ikke lenger vaker mellom 250-300 .,Men er nå mellom 75 og 100, tror ikke det skal mange pipene fra Funcom til før vi er mellom 25-50.

6 Likes

Tror listeplasseringene og økningen i spillere er hjulpet på vei av listeplasseringene på oversiktene over top sellers og top newcomers hos steam. Gratis reklame :slight_smile:

6 Likes

utifra egen bruk av Steam så vil jeg være enig. Fort gjort å sjekke den listen når en kjeder seg litt og vil se om det er noe en burde kjøpt… (da blar jeg sjeldent 4-5 sider bakover).

2 Likes

Det stemmer bra, når jeg fulgte med i fjor våres, så holdt salget seg bra helt til de droppet ut av topp 25.

1 Like

Hva er grunnen til den store korreksjonen i antall eiere på steamdb inatt?