La meg spare oss 5-6 innlegg og bare si det klart så vi unngår enhver kreativ feiltolking som er mulig å oppdrive bare man forsøker hardt nok: Ja. Jeg mener det er en kjøpsanledning rundt Q4. På grunn av manglende inntekter. Fordi spill ikke selges. Fordi ingen har (dette blir i fremtiden til hadde eventuelt har hatt (greit å få dette klart for fremtidige anklagelser)) lyst til å kjøpe CE.
AVHENGIG av situasjonen rundt. Dvs, kampsystem, BD og alt annet som kan skje innen den tid. Men dersom situasjonen er uendret frem til da, vil det være en kjøpsmulighet, så absolutt. Vi er vel alle enige om at rundt lanseringstider har det skjedd morsomme ting med kursen. Hvor mye kan man tjene frem til da er vel det perspektivet jeg har, til død og hat for andre.
Spørre seg selv hvorfor man gidder… Ja, hvorfor. Har ikke noe svar på det så jeg lar være. Har gjort det til en regel at hver gang noen setter i gang en sånn tøysete krangel fordi de tydeligvis er gift med Funcom og absolutt ikke interessert i å tjene penger så enten fjerner jeg noe eller unnlater å skrive noe som andre kan dra nytte av for å tjene penger. Hadde jeg latt innlegget mitt stå for 2018 projeksjonene og noen hadde fulgt det ville de nå ha vært minimum 30% rikere, med langt mer i vente.