Definitivt negativt at de ikke rekker the purge, men riktig prioritert. Er forøvrig helt enig med deg.
Personlig hadde jeg gitt opp the purge og sorcery for launch for en god stund siden. Spesielt når de sa at AI måtte på plass først. Men det er elt greit. Nytt combat og mer området bør gjøre biffen.
Jeg hadde håpet på the purge som er en veldig bra pve feature, men som du sier, så var det mer håp enn tro.
Utvidelser som kommer etter 8. mai kan være med på å holde interessen for CE oppe fremover. Det blir positivt hvis de får release og utvidelser til uten større problemer.
Det eneste jeg ikke håper er at The Purge kommer som betal DLC, men at det kommer som en free update. Før sommeren hadde vært digg, men til høsten funker også.
Det är sjukt kul att folk svarar trots att de inte kan veta helt vad de själva skriver:
Tror inte du skall förvänta dig mounts:
Edit: Såg nu att du hade linkat till samma tweet -då har du säkert bara missat att ta bort “mounts” från listan
Det er bare å forvente mer reaksjoner a la disse. Og jeg synes rett og slett de som er skuffet / sinte har gode poenger:
Funcom går ut med road-map som sier at A B C og D features skal inn før launch --> Funcom sliter med kvaliteten på kjernespillet og må flytte ressurser over på stabilisering / feilretting --> Funcom kommuniserer IKKE tydelig nok hvilke konsekvenser dette får (kommunikasjonen ble bedre etter hvert, altså), tvert i mot ble det ved flere streams gitt inntrykk av at eks. mounts var langt på vei ferdig --> Funcom må levere et godt, nytt kampsystem og biomes, hvis ikke vil fraværet av mounts, sorcery, the purge etc. få folk til å slutte over en lav sko, samtidig som det allerede frynsete omdømmet til selskapet blir enda dårligere.
Altså, jeg håper og tror de får til sistnevnte. Det er ikke det - mener bare at det alltid er mye mer å hente på kommunikasjonen med community. Funcom har blitt mye flinkere til dette ila. 2017, og jeg håper de fortsetter å prioritere pleie og dialog med spillerbasen/kundene.
Helt klart, jag förstår frustrationen… Jag känner mig över genomsnittet uppdaterad på CE och måste säga att jag håller med “Stephen V” i hans svar tillbaka.
Hoppas verkligen det nya kampsystemet är så bra att man kan bortse från andra mangler en stund. Som jag ser det är mounts nästan nödvändigt för att upprätthålla intresset, så jag hoppas de prioriterar det härnäst!
Just presis!
^ merk dere dette, @FUNCOM
Mange gamere som opplever følgende altfor ofte for tiden:
Og det undrer meg at ikke Funcom går ut og sier at eksempelvis mounts, sorcery, city-system og/eller the purge vil bli implementert etter launch, siden de ikke innfridde før launch.
Ingen mounts til release? Det er jævlig skuffende…
Tror mange inkludert meg selv har veldig lyst på mounts
Jeg tror mange her som har fulgt funcom en stund forstod at slik ville det dessverre bli, særlig etter at man bestemte seg for at dagens combat-system ikke var godt nok. Jeg tror funcom vurderte det slik at det viktigste for spillet på lang sikt var et mye bedre combat-system enn i dag. Og da måtte man kutte/utsette noe.
Ja, det är helt klart att det är där de har lagt fokus. Så jag hoppas det överskuggar bristen på annan funktionalitet. Men CE är ju stora landområden, jag kan se för mig att det snabbt blir långtråkigt att springa överallt man ska… Sen har jag extremt dåligt tålamod och kan inte se för mig att springa genom en hel öken för att nå sitt mål. Och ännu värre -kanske bli dödad på vägen dit
Absolutt. Det ble jo også stemt frem som den feauturen spillerne ønsket seg mest når Funcom kjørte avstemning på sensommeren i fjor. Det klinger generelt dårlig når de ikke engang går ut og bekrefter at en/flere av de tingene som ville gjort spillet unikt (og som mange kjøpte spillet for) blir lagt til etter launch. Tvert imot gir de intetsigende politikersvar som:
we will continue to support the game after launch
Det holder ikke. Nesten så de burde vurdere å kjøpe inn ekstra ressurser til å lande én lovet feature til launch.
Kanskje en teleport/fast travel/ kunne være løsningen. Det finnes måter å gjøre “gå-tiden” kortere.
Ja, det hade kanske varit en lösning. Men jag antar att en sådan måste begränsas till olika baser eller beds som man har. Fri teleport tror jag blir ganska kaos-artat
Edit: Och hade de lagt upp till “public” teleport-baser så får de garanterat problem med loot-jägare som står och väntar…
Bättre att spelet fungera bra och 100 000 kan spela vid launch än att göra några 1000 glada. XBOX releasen dog totalt pga den dåliga kvalitén, inga mounts i världen hade räddat det… Fokus bör vara att göra nya kunder nöjda, nackdelen nu är ju att dessa lovade funktioner måste inn, innan man kan börja med ev betal DLC:
MYe sytekids ass , Funcom har jo sagt lenge at fokus nå er stabil Version til launch. Heller stabil launch enn masse buggy features. Vi får uansett mer område og ny combat. Men noen er jo aldri fornøyde.
Dette er skuffende.
Jeg vil nok satse på å komme meg ut FØR launch denne gangen, og jeg tror desverre mange tenker slik( selv om man ikke vil si det).
De kan få en stabil version av Pong av mig som jag gjorde när jag läste programmering i videregående :