Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Håper og tror at all info om eventuelt nye features kommer i promoteringspakka i tiden frem mot full launch. Vil ta bort en del av kruttet om de skulle spre alt dette utover en 3 måneders periode. Håper virkelig at de har noen ess i ermet som de har holdt skjult, for hvis ikke er jeg tilbøyelig til å si meg enige med en del av twitter-brukerne om at informasjonsflyten ikke holder mål.

1 Like

DE har sagt at det blir feature stop inntil videre.

Angående Purge / Mounts så var det en Tweet i går som sa at “nyheter kommer STORT SMILEFJES”

Så jeg er ikke bekymret. Faktisk så tar jeg nok 20k aksjer til i dag.

3 Likes

Jeg er ikke uenig med deg, men Funcom 2.0 har stort sett gjort det de trenger. Unntaket er xbox-lanseringen. Der tok de selvkritikk, så neppe noe de har tenkt å gjenta.

Tviler på at vi får en repetisjon av den lanseringen, noe det å slippe å samarbeide med Microsoft om Xbox-oppdateringer nok fører til.

I tillegg kommer mye av den støyen vi ser nå være glemt når fullversjonen skal lanseres, og sånt sett gjør det kanskje ikke noe om man holder litt tilbake på informasjon nå, får unna litt klaging i kommentarfeltene og peiser på med nyheter som gir litt WOW-effekt når man skal få solgt seg inn til nye kunder.

2 Likes

All reklam är bra reklam! PC gamer

8 Likes

Nakenhet på konsoll vil skape oppmerksomhet:

Since launch we’ve been getting a lot of questions from console players with regards to nudity. When we first launched in Xbox Game Preview the idea was to release a nudity patch that players in certain territories could download for free to unlock the full nudity option. Other players would be limited to partial nudity.

Said nudity patch has been unavailable since launch due to a last-minute issue with the Xbox Store. All territories have therefore been limited to partial nudity. Microsoft was investigating a solution to the issue and have come up with something that will allow us to roll out full nudity on consoles where the game’s rating allows for it.

Full nudity will be made available on consoles on launch day, May 8th. We’ll have more information on how players will be able to access the full nudity option on launch day.

PS! Vi godtar alt så lenge kursen går opp.

10 Likes

Full nudity 8ende mai er bra!! = hypetrain choo choo

7 Likes

Större reportage nästa vecka :grinning::

7 Likes

Da kan vi anta at PR dryppet er i gang. Nå er det generiske ting vi allerede vet men ting blir nok mer spennende mens vi nærmer oss. :smiley:

4 Likes

HYPE på gång

8 Likes

der ble det 10K aksjer til på meg ja

6 Likes

Plukket 65k på dippen i dag.

6 Likes

Jeg skal også ha mer, men avventer til Q4 kommer. Om det er så smart vet jeg ikke, men greit å ha mulighet til å fylle på mer :smiley:

1 Like

Pleier ikke være dumt i Fun, q4 er vel ventet dårlig også.
Gode tall er sell on news hva det blir med dårlige får vi se :smiley:

1 Like

Kjøpte 114742 til nå.

6 Likes

Skal lage noen grønne stolper til dere slik at dere kjøper igjen til uka .

3 Likes

Slår man sammen ordredybden til dere som har kjøpt her i dag så vil jeg si at interessen er laber på utsiden :stuck_out_tongue:

1 Like

Hehe… har kommet opp i 212k nå. Klar for mer om det skulle by seg

3 Likes

Har noen fjernet excelarket med fun aksjer? Hadde tenkt å oppdatere det nå :neutral_face:

Her er lenke til excelarket

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1jnwTyNBZSlT1KpooQSMmtXxKPtm4_7D6qd8nvLRMoTo/edit#gid=0