Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Hm, hvem er admin? Har ikke tilgang lenger :disappointed_relieved:

1 Like

Oppdatert lenke nå med tilgang.

1 Like

Mange som kommer til å bli rike der! Jeg glitrer med høyest snitt :sunglasses:

2 Likes

Nå skjønte jeg nikket ditt! Men gam?

Games. Hadde en egen side hvor en kunne laste ned abandoware spill en god stund tilbake :slight_smile:

1 Like

Ohhhhhhh abandonware :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes: Dink Smallwood ftw!

1 Like

Har det vært postet allerede at vi har mostly positive på reviews nå?

13 Likes

Ja, vi luktet på 80 % og Overwhelmingly Positive" en stund også. Men det gikk over.

1 Like

Har vært postet endel ganger ja, har vært sånn siden desember.

1 Like

Men antakelig ikke dette :slight_smile:

1 Like

Er jo en grunn til at det ikke har blitt postet. Det er ikke noe å poste. At spillet kommer 8.Mai vet vi jo.

Er vel det at komplett forventer det på lager 2.feb som er tingen her… mao gold build er satt

1 Like

Å herregud. Selvfølgelig er den datoen ikke noe som har noe rot i virkeligheten eller har noe med CE og build ect å gjøre…

2 Likes

@Kalleklovn såså, såså…

3 Likes

:joy::+1::joy:

"I was really happy because it could be controversial, right? It seemed mostly that women were like: ‘finally, a dick slider, which is like a boob slider that games have had for years’. Women were happy, then, and men thought it was hilarious, so it was completely fine.

4 Likes

Bare håper at det er som jeg tror, at Funcom tok et viktig og riktig valg da de valgte å fokusere på combat (pvp) i stedet for surge (pve). At spillet har et potensiale for å bli et bra pvp spill syns jeg er åpenbart, men så lenge combat har vært såpass dårlig som det har vært så har det ikke tatt av. Så da blir det mest annet pve innhold som bygging og sanking av ressurser. Når man får combat til å føles mye mer skillbasert, som jeg mener man får ved å adde bl.a. cc - ting som knockbacks, interrupts, counterattacks etc.

Ved lansering av spillet vil det komme nye servere. Da hadde jeg håpet at noen lagde et visst opplegg klart hvor tribes/guilds samles på servere med tanke på å sloss mot hverandre om dominans. Og at dette kickstartes med en 10-20 streamservere hvor streamerne har med seg sine folk og man legger opp til kamp fra get go. Der triben må prioritere å levle opp - opp i mot - å ødelegge for fienden.

CE er jo fritt oppbygd hvor man kan ha egne servere, modde og bestemme fritt hvordan man vil ha det. Men et slikt opplegg for streamere de første dagene kan kanskje gi commuitiet et lite push i retning av en mer interessant pvp-spiller opplevelse.

7 Likes

Ska bli intressant att se hur combat är när det kommer på testlive. Då bör vi få en klar pekepinn

2 Likes

Når får vi ny game update?

Newsletter imorgon

3 Likes
4 Likes