Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

image

6 Likes

Steam achievements delvis på plass.
http://steamcommunity.com/stats/440900/achievements
(Jeg har vertfall ikke sett det før :slight_smile: )

12 Likes

IMG_0984

Bra - det trengs.

8 Likes

Jeg håper de kommer med noe som til og med vi her inne ikke har fått med oss. En skikkelig luddi overraskelse rett og slett! :smirk:

1 Like

Nice! De kommer neppe med mer nytt om det uten at de samtidig starter PR.-kampanjen for Conan Exiles lanseringen 8. mai. :slight_smile:

HYPE

11 Likes

Eller så vill de begränsa området för att minimera risken för buggar :grin:

5 Likes

Økt FPS for de slipper å rendre det på utsiden!

Jeg diskuterte med en kompis om hva som skal til for ta Conan Exiles skal lykkes 8. mai og utover. Kort sagt, så må det tekniske være på plass og kampsystemet må være morsomt. Da har du basisen Funcom trenger for å ha troverdighet når de snakker om nye features. Når Funcom ikke har hatt tid til å fikse pil-gjennom-hånden buggen enda, så virker det ikke så troverdig.

Med et solid grunnlag som nevnt over, så har Funcom alle muligheter til å komme med utvidelser som gir oss The Purge, Mounts og Sorcery. Det viktigste er at det gir også muligheten for skikkelig populære mods, enten laget av Funcom, eller av private. DotA var jo opprinnelig bare en mod til Warcraft, og Counterstrike en mod til Half-Life.

En av grunnene til at PUBG fungerer så bra er at hver runde tar en begrenset mengde med tid, det er et begrenset antall spillere på ett sted og de har en mekanikk for å begrense området man sloss på etterhvert som det blir færre spillere, så spillertettheten holder seg sånn passe konstant. Hvis Funcom kommer med en mod til CE som gjør noe av dette, så tror jeg det kan slå bra an sammen med byggesystemet.

Tenker jeg lager en tråd om det emnet når jeg har litt mer tid til å forklare hva jeg mener. :slight_smile:

9 Likes

Hva med en e-post ti Funcom?

Det er nok korrekt, men smart tenkt. Ser kulere ut, leverer bra FPS. HYPE!

1 Like

I tillegg til å tenke utvidelser og å danne et fundament for modding, håper jeg og tror Funcom også har tenkt på mulighetene for gjenbruk i helt nye spill. Vi har tidligere diskutert hvor mye de kunne bruke fra AoC til utvikling av CE, men tenk hvor mye de nå kan bruke fra CE når de skal lage et nytt Conan spill. Dette kan vel også ha vært en av grunnene til at de valgte å øke fokus på fundamentet i CE, mens de reduserte antall features. Om de bruker tid på the purge eller et settlement system, er dette kun utvikling til CE, mens utvikling av combat eller bugfixes kan være nyttig i flere spill.

Til sammenligning kan vi se på hva Dice gjorde med Battlefield 3 eller hva Activision gjorde med Modern Warfare 2. Disse spillene tok lang tid å utvikle, men de bygget et fundament som kunne gjenbrukes. I årene etter har de jo årlig gitt ut det som egentlig bare er iterasjoner av disse spillene.

8 Likes
3 Likes

Grymt! Nu börjar Koch Media hypea med

2 Likes

My koch is bigger than yours

7 Likes

Hva er det du går på for tiden?:joy:

Legen i militæret het Søren T.Koch :joy::joy::joy::joy::joy:
Og det er ikke kødd engang

11 Likes

Väldigt bra för CE!!! RDR 2 försenat till Oktober . Slipper vi den konkurrensen då jag tror många kommer köpa.

24 Likes

Google trenden for CE er på vei ned igjen. Det blir interessant å se om interessen kan begynne å ta seg opp nå som Funcom har har satt i gang PR-aktiviteter.


Ref: https://trends.google.com/trends/explore?date=2017-01-01%202018-02-01&q=conan%20exiles

3 Likes

Og hva sier man da om en kvinnelig gynekolog som heter Muus?

1 Like