Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Jungle biome kommer med launch :wink:

2 Likes

Da håper jeg de flytter denne karen dit og ikke lar ham ligge der :grin:

Nerden i meg må korrigere deg litt :smile:
Tigerens habitat er svært variert. De forekommer i tropisk regnskog, tropisk lauvfellende skog, temperert lauvskog og boreale barskoger dekket med snø. Den trives best når skogen ikke står for tett, men det er også kjent at den ferdes der det finnes mangrovetrær. Tigre er også utmerkede svømmere og trives godt i nær tilknytning til vann, der de av og til kan tilbringe deler av den varmeste perioden på dagen. Det er også kjent at tigeren kan pare seg i dette elementet. Det finnes også tigre der det er fjell og savanne.

4 Likes

xfrox - takker for svar

Skal være litt varsom med dette med PS ID med andre ord.

Det er ikke snakk om å bruke samme ID men opprette to IDer.
Er forsåvidt ikke samme spiller som skal spille heller.
Har kjøpt meg en PS 4 Pro på Amazon i USA jeg skal ha med meg ned til Brasil nå.

Håper jeg slipper å kjøre gjennom VPN der nede, det er for dårlig nett rett og slett.
(dette er lokalt - i andre områder, og hvor andre tilbydere har dekning, har man forholdsvis grei båndbredde)

Får se hvordan det går når jeg kommer meg i orden.

I stand corrected! Trodde ikke de fantes på savannen. /bow

Med två ID’s bör du klara dig fint utan VPN, lycka till! :slight_smile:

De är så här det ska vara :heart_eyes:

12 Likes

Hur tror ni att man kommer kommunicera det nästa vecka eftersom man ska translate det till 11 olika språk? In-game? PM? newsletter?

Jeg tror det er en dårlig unskyldning. De har masse features de er usikre på om skal inn i gold build. Derfor utsetter de nyheten om hvilke features som kommer med.

Tipper det kommer som nyhetsbrev på en rekke ulike språk.

1 Like

Vad är de för mening att göra enbart ett newsletter på 11 olika språk?

Tror bare de måtte komme med en unnskyldning så da ble det dette :stuck_out_tongue:

info om Mounts neste veke :slight_smile:

2 Likes

Sjekk Tweeten fra @ConanExiles: https://twitter.com/ConanExiles/status/961158892230205440?s=09

4 Likes
5 Likes

@xfrox PR hypen har börjat

1 Like

Jag skulle gärna se ett game mode till Conan Exiles som är en ren rip-off på PUBG där 100 spelare i lag om 1-4 siktar och skjuter in sig själva med katapulter på kartan. Sedan gäller det att så snabbt som möjligt samla utrustning och slåss tills endast en överlevande finns kvar.

Men det är inte allt!

  • Runtomkring på kartan så finns det farliga djur/NPC som är mer aggressiva än vanligt.
  • Kartan blir hela tiden mindre och mindre pga en sandstorm och hamnar man utanför så dör man långsamt.
  • Är man ensam kvar 1vs4 2vs 4 etc så får man någon slags buff för att jämna ut oddsen

Det galna är att jag tror en sådan kopia skulle bli en hit, PUBG-Fantasy/Melee Edition typ

13 Likes

Conan Diablo 3 edition

1 Like

Hvis kampsystemet er så bra som det ser ut, så tror jeg det vil være et interessant alternativ for folk som er drittlei av å bli snipet. :stuck_out_tongue:

Jeg ser egentlig for meg at hvis spillet blir populært nok, så er det noen som kommer til å lage dette som en mod.

3 Likes

Ja, det kan absolut bli så! Det är det positiva med modding; det ger en massa möjligheter till populära sidospår och innebär ökad försäljning av grundspelet :+1:

Hehe jag har också funderat på en battle Royal mod:). Tro inte du är ensam bli lite som fortnite där man kan bygga etc.

1 Like