Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Ja, derfor jeg synes det er rart at kursen skal falle såpass mye. Da er det kanskje noen andre faktorer som spiller inn?

Min konklusjon er at det her er så høy volatiliteten i Funcom er.

1 Like

Jeg tror mange tenker litt slik som dette:
Åh Funcom opp over 10%, er det noen virkelig kursdrivende nyheter bak denne oppgangen?
Hvis nei, så la oss se om det fortsetter i morgen og så sannsynligvis selge en del eller alt. Noen setter nok SL for å sikre gevinsten.

Og da går det fort nedover igjen.

7 Likes

ahhaha :smiley:

1 Like

Features imorgen!

10 Likes

NICE!

Også bra at de streamer og prater om mods. Viktig å holde det communitiet varmt.

4 Likes

Hur tror ni man kommer publicera det? Varför translation till 11 språk? Ska de kanske publicera det inne i spelet också?

Pressemelding, så de får spillsider til å skrive om det. :slight_smile:

Og på https://www.conanexiles.com/blog/


Høres kjedelig ut, men er veldig viktig.

image
Steam reviews holder seg greit på 71%. :slight_smile:


Antallet youtube views er på vei opp igjen

(Google trenden er fortsatt på vei ned, og antallet spillere er på 2,7k i snitt siste uken, ned fra 3,8k-ish på toppen rundt nyttår. Tipper folk venter på kamp-patchen)

9 Likes

Har vært med på testlive i kveld og sist gang de ba om testere. Viktig at så mange som mulig joiner, slik at de virkelig får testet optimeringen.

3 Likes

Jeg tok en runde i kveld.

1 Like

Lå du merke til om de hadde økt antall tillatte spillere til 70+? Er det det de tester?

Fremdeles 40 cap når jeg har vært inne. Har uansett bare vært 10ish inne. Synd at ikke flere deltar. Tror de ser på hvordan minnebruken utvikler seg over tid utifra brukermønstrene etc. Slik at de kan optimere selv om det ikke er så mange pålogget.

1 Like

”Launch features”-lista idag då!! Blir en bra fredag det här :crossed_swords::grinning: :ok_hand:t2:

1 Like

Tror dere den kommer før børsen stenger eller etter?

Jeg tipper etter, rett før streamen starter

Satser på en 20% Opp Funcom-fredag like the old days :joy::sunglasses:

Inte så säker jag… Antingen under dagen (som en “press-release”) eller ifm streamen ikväll. Svårt att säga :thinking:

Mounts till release är de enda jag begär

4 Likes