Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Feil igjen?

The purge mechanic will be active on all official servers, and private server admins can choose to turn it on or off on their hosted servers.

Jeg forsto det som at det kommer på begge. min beef er at purge skulle være en måte å balansere, hvor allianser og backstabbing blir f.eks en ukentlig greie. Dette er ikke planen å få implementert nå før launch.

Ja tror antzzo menar att det är en PvE feature men den kommer som sagt vara aktiv på alla officiella servers.

… The Purge har jo alltid vært en PvE feature? Det er jo AI som angriper. Det vil jo påvirke PvP når du også må forsvare deg mot aggresiv AI. :slight_smile:

1 Like

Konklusjonen er? Purge kommer på både PVE og PVP-servere?

Takk og lov for at de implimenterer fast travel funksjon, gjør ikke spillet så “lang dratt kjedelig” når du skal til forskjellige plasser.

Overall, meget positiv over Funcom. Om de får opp et fungerende Purge uten store bugs så blir jeg imponert :slight_smile:

Edit: Purge kommer til PVE og PVP servere ja. Kommer an på server innstillingene om de vil ha det.

Over 90% av alle som svarte på spørreundersøkelsen blant EA brukere hadde combat på førsteplass på hva de ville Funcom skulle prioritere. Så de har gjort det skikkelig, noe som vil bli godt mottatt.

3 Likes

Synd de ikke kom i land med mounts, men man får fast-travel i stedet, som ihvertfall gjør ting litt mindre kjedelig når man skal langt.

Samme hva, jeg liker at Funcom har prioritert kjernesystemene og selv om de leverer mindre enn jeg ønsket, så ser de ut til å levere nok til at spillet blir bra, både i PvE og PvP.

Sorcery var en av tingene jeg håpet de ikke inkluderte, ettersom det fort tar bort fokus fra nærkamp med våpen. Det er også nesten umulig å balansere, så det gjør nok ting mye enklere for dem i PvP.

1 Like

Mounts er også en fin ting å komme med senere for å holde spillertallene oppe.

4 Likes

Jeg håper at mounts og settlement systemet er det neste de fokuserer. Er enig med deg i Sorcery, foruten om at visse ting slik som summons eller spells med mer taktiske funksjoner (flammer på bakken, spell-traps etc.) kunne vært noe å fått med.

Har lenge ventet på å lage en levende by hvor Thralls beveger og gjør sine egne ting, men om det noen gang skjer får vi se.

Selv om det er bra at vi får Farming inn i spillet, så ser det litt skuffende ut i forhold til hvordan jeg hadde håpet det skulle se. Ser ut som en liten kasse på størrelse med bi-kubene som vi allerede har in-game. Håpet at det skulle være store åker som vi kunne plassere thralls som jobbet.

1 Like

DETTE VAR LANGT OVER MIN FORVENTNING!!! :smiley: :smiley: :smiley:

Når det kommer til Mounts så vet jeg har Rust har samme utfordring som funcom. Så jeg hadde små forventninger her.

Uansett dette blir gull. De som henger seg opp i mounts er samme type mennesker som klager når Norge tar 1 ,2 og 3 plass istedenfor delt 1 plass i OL.

9 Likes

Mounts har de jobbet med i 6 måneder, og det er rett og slett vanskelig å få til pga loadingen når du rir fort.

Settlement systemet er det mer sannsynlig at de får til. Det samme gjelder et utvidet Purge system. Begge deler er avhengig av bedre AI, og det er noe som begynner å bli ganske bra. Ihvertfall snakket de om at de hadde to måneder med AI patcher som kommer sammen med kampsystemet. Ref: reddit/twitter.

2 Likes

Ingen mounts? Solgte alt. GG Funcom :joy:

Hoppas på lite mer info runt ps4-versionen snart också! Kommer det en upphottad version till PS4 Pro (som på scorpio). Hade varit fint att spela i HDR & 4K :heart_eyes:

Ble også positivt overrasket. Ingen mounts er kjipt, men fast travel er jo et fint plaster på såret.

Startar streamen 1700 som vanligt?

Må si jeg ble litt skuffet over dem ikke får til mounts for det blir MYE løping fram og tilbake, men ellers hva det mye å glede seg over fram mot full launch! the purge tror jeg blir veldig bra! blir fort mye framing når aktiviten på servern faller

1 Like

Derfor fasttravel. Som kanskje er en enda bedre feature :wink:

5 Likes

Enig med @Evilfreud. Faren med mounts er at brettet vil føles lite. Fast travel og flere minibaser vil gjøre susen. Eg ser frem til launch :smiley:

4 Likes

Tingen er jo at fast travel tar deg til et sted, men så må du likevel løpe mye frem og tilbake i de områdene du er i… Kommer mye bra helt klart, men husker det var helt jævlig å spille WoW uten mount så forstår at folk er skuffet… Men det kommer nok før eller senere… og hvis Rust hadde samme utfordringene så er vi heldigivs ikke de eneste… mount er både positivt og negativt, ikke kjekt å være ny i gamet også kommer det plutselig en med mount og spawncamper deg

3 Likes