Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Ja det vil nok føles litt mindre med mounts,da du kommer deg raskt rundt helt klart.
Men jeg meiner du går glipp av mye moro når du fast travel til et fast bestemt sted, du får feks ikke med deg at noen prøver å raide et hus litt borti gata vist du bare fast travel nært ditt du skal, sjøl om e tror det blir bra med action rundt tele spots. Men et fint plaster på såret er det :smile:

2 Likes

Du må uansett oppdage teleport-punktene og bygge kart-rommet før du kan teleportere. Aner meg at det er ganske high-level, så det vil alltids være en del som springer rundt.

Så en som mente at de bare kunne glemme å selge spill uten sorcery:
Andy svarer- i think we Will be just fine

Stusser litt over at så mange er overrasket over at vi ikke får mounts til launch. Dette ble jo bekreftet og diskutert her for flere uker siden?

5 Likes

CE kommer bli great även utan mounts.

Hur många av er är det som rider runt på hästar, kameler och krokodiler när ni själva går på tur?

Nu hinner man istället njuta av spelets miljö!

1 Like

Kjører som regel bil om jeg skal noe, men hadde bytta bort bilen mot evnen å teleportere :blush:

2 Likes

Jeg er meget spent på hvilken og hvor mye markedsføring de velger. Hvis det er sånn typ swl markedsføring så er det altfor dårlig.

1 Like

Håper de streamer flere mods! Er kult å se ka folk har laget ut av CE.

1 Like

Hva tror du skjer hvis en stor klan bygger i en ring rundt oblixene med strategisk plasserte bueskytter-thraller? En ting er å oppdage oblixene innenfor muren for å opprette spawnpoint, men å komme levende ut når du spawner til den, lykke til.
Som single-player får jeg nok lite nytte av dette fast-travel systemet.

At en annen klan gjør hva de kan for å fjerne den?

Helt enig, er faen hundre spill med skytevåpen og magi. Et Conan-spill med fokus på nærkamp er helt ok.

Jeg var sikker på at de skulle klare å få ut mounts, men jeg forstår hvorfor det kræsjer med loading av kart. Sikkert pga byggingen. Synd, det er mange som hadde satt pris på det. Samtidig, hvis de leverer på kamp og ai, så er nok mye gjort.

3 Likes

De har jo solgt 1 million spill uten sorcery, Tror andy har helt rett ;D

1 Like

Med tanke på at det er masse punkter, så går det nok helt fint.

2 Likes

jeg vil ha ski-mod! fine løypæææær

Det kan du sikkert få, men skiene kommer til å kladde, så det ikke går så fort nedoverbakke, så du rekker å loade områdene du kjører inn i.

2 Likes

Med mindre du har shitty pc eller console er ikke loading et problem
;D

Er jo tydeligvis det siden FC bruker det som unnskyldning for at mounts ikke er klar :slight_smile:

1 Like

De sa jo det gjaldt console og low end pc.

Ah trodde det var et generelt problem med koden som ikke var spesifikt til visse oppsett :slight_smile:

1 Like

Lite minne er utfordringen.