Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Content rebalance pass completed: monster spawns, monster difficulty, recipes, new outdoor boss monsters etc have been added across the entire map.

Booooom

15 Likes

@Christian happy nå?

5 Likes

1 Like

Jepp! Det var en griseviktig patch å få ut. Tenker live-PC blir patchet uka etter påske som jeg etterspurte. Hvis dette er gold-builden, så tipper jeg de patcher uka etter påske, hvis ikke, så blir det nok uka etter der eller senere.

3 Likes

Tror ikke dette er gold build

Tror gjør man i kirken :wink:

Måtte innom den lokale kirken for å poste! :smiley:

EDIT: Du har helt rett, altfor mye som bugger til at dette er gold-builden. Så litt på denne karen streame litt: https://www.twitch.tv/mr__polarbear

Cutscene film från senaste testlive

3 Likes



Nya loading screens

Improved crafting stations.
Förbättrat character creation scene
Mååånga nya armors
Heavy armor är viable igen
Improved bows.

börjar likna något nu

7 Likes

Tyvärr verkar testlive-servers krascha när något interagerar med mammutar eller elefanter så det är rätt ospelbart just nu. Funcom får patcha bort det snabbt! Annars verkar spelarna nöjda med uppdateringen med överseende för en del småbuggar!

3 Likes
1 Like

Og recent reviews kryper sakte opp, 76% nå på positiv

5 Likes

Det er akkurat dette som jeg setter ett stort tankekors til CE og at jeg har større tro på MYZ. blir det igjen crash på servere pga dårlig planlegging etc og de fortsetter å bli plaget med bugs og exploits under fullrelease da er jeg nok redd for at vi ikke får de helt store salgstallene og løpet er kjørt. Tror ikke gamere levner CE så veldig mange sjanser hvis det pånytt skjer det vi så første ukene av release ifjor.

1 Like

De har helt ny serverleverandør denne gangen. Viktig det ja.

2 Likes

Vi grilla Rui litt på det der. De bomma grovt med Pingperfekt. men som han sa. Nå har de Tysk leverandør. De vet hva de gjør, de blir ikke utsolgt :dagger:

3 Likes

Jeg er også litt skeptisk, men dette er vel grunnen til at det var tid å få ut patcher nå. At det kræsjer på testlive er ikke krise. Men blir det slik på live er det over og ut. Jeg føler at nivået på det som kommer på testlive er det vi fikk på live før, så jeg føler meg tryggere nå. Men jeg tror det er viktig at nye features testes på live nå før launch, så de har testet med litt volum før de kjøret på med full lunch. De må ha kjøretid på det nye så de er trygge på at dette kommer til å funke når de drar i gang på alle platformer.

1 Like

Helt enig, og det er helt i siste liten de får ting ut på testlive og forhåpentligvis live i løpet av neste uke. Når vi var innom Funcom tidligere i mars, så var det klart at de presset seg hardt, så at det ble med en tabbe ut på testlive fordi de ville rekke å få oppdatert den før påske er ikke overraskende. De må bare ikke være i den posisjonen ved lansering.

1 Like

Det er 5 uker til release. De skulle nok ønske de hadde en måned ekstra før lansering for å gjøre den siste finpussen. Samtidig, jeg tror det kommer til å holde, men jeg kommer til å følge nøye med på hvordan CE blir fulgt opp på testlive, live og xbox før release.

Min tolkning er at Funcom leverer rett på sine egne deadlines nå, mao at de ikke har noe mer “fleks” å gå på nå. Worst case, som jeg ser det er at de rett og slett må utsette release noen uker. Bedre det enn en repeat av xbox-lanseringen på høsten 2017. En slik utsettelse har endel å si for aksjekursen, men neppe for salget, mao hvis man er i Funcom for noe annet enn hypen, så er det en potensiell kjøpsmulighet.

4 Likes

“De hade nog önskat en extra månad”. De har du noll belägg för och de är märkligt 6 veckor inpå att börja prata om försening. Hade de känt de behövt skjuta på spelet hade de inte bjudit in 18 journalister från hela Europa för att testa spelet “Välkomna. Och när ni ändå tagit er besvär att komma hit så kan ni skriva i era artiklar att spelet ska försenas. Denna produkten ni spelar nu är dålig” och de hade definitivt inte ställt upp på GDC.

8 Likes