Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Vi er i den “heldige” situasjon at xBox salget ikke var veldig godt (tydeligvis med god grunn) og at man også lanserer på PS4.
PS4 ratinger skal starte fra scratch og forhåpentligvis være gode fra dag en. XBox stiller selvsagt litt mer som en såret Northug etter en dårlig sesongstart og kommer i mål med “Jeg gikk ikke maks på oppløpet en gang. Jeg hadde et gir til”.

CE Launch?

  • Barneskirenn!
2 Likes

Ligger faktisk på 70 plass nå så tidlig på side 3. Forrige uke så lå den som regel på side 5-7 på denne tiden av døgnet

3 Likes

The Purge - Savanna - Spider Attack w/ Boss

4 Likes

Et signifikant hopp i søketrenden etter Conan Exiles i helgen på ca +100%.

(Dette vises ikke i noen av de andre chartene enda, ettersom de kjører med noen dagers forsinkelse.

Bare for å presisere, det er laaaangt igjen å gå til forrige peak, det er en 100% økning fra 5% av forrige peak, så kanskje opp til 10% av forrige peak. Det er trenden her som er interessant, ikke det absolutte tallet. Det korrelerer også bra med økende listeplasseringer på steams globale bestselgerliste.

8 Likes

Ce på 81. plass på GTS. Spent på hvor høyt den kan komme i løpet av det neste døgnet. Ser ut som den topper ut på formidagen norsk tid.

Toppen pleier å være US tid. HAr iallefall vært det de fleste dagene den siste uken , halvannen uke.

2 Likes

Det stemmer, bare skumma gjennom tråden. Mente att det var i dag tidlig jeg leste att den var på 63 plass. Vi får håpe på noen å 50 i kveld.

Kan godt vente med å ta seg opp til Funcom har fått test-live versjonen på live, så slipper vi middelmådige reviews fordi folk ikke liker det gamle kampsystemet :stuck_out_tongue:

2 Likes

Er med på den.

Någon som har koll på hur CE ligger på konsol listorna?

Ser ut til å ligge på #22 (av 38) på preorder i USA på PS4 (antar at listen er sortert etter popularitet som standard)
Ref: https://store.playstation.com/en-us/grid/STORE-MSF77008-9_PS4PREORDERS/1

Ser ut til å ligge på #6 upcoming i USA på Xbox, men det er bare 6 på lista :stuck_out_tongue:
Ref: https://www.xbox.com/en-US/games/xbox-one?xr=shellnav

1837 rangeringer på Xbox og 10 på PS4 i skrivende stund.

2 Likes

Tror vi kan förkasta den teorin; har svårt att tro att god of war ligger på 25 &26:e plats :wink:

2 Likes

Det er over en måned til release? Men ja, det var bare gjetting fra min side. :slight_smile:

gow menar du? Det släpps om 4 dagar över hela världen (så vitt jag vet?)

2 Likes

Selv om det ikke er all verden, vi er på 60plass

7 Likes

Ved første øyekast virker Gow kult men det er ikke interessant nok. Populæriteten i Gow kommer til å dabbe av rimelig fort mens Ce vil bare øke(!) Ce har MYE mer å tilby og gleden ved å spille er mye større. Gameplay over grafikk any day for meg ! Jeg spiller forresten Ce hver dag og har gjort det LENGE.

1 Like

CE har nok mye lengre levetid enn GoW ja… GoW er liksom kult til du har rundet spillet, mens CE har du både pvp/pve aspektet pluss minecraft elementet… Dog føler ikke det blir riktig å sammenligne de to spillene

3 Likes

Gts 52. Klatrer litt :slight_smile:

1 Like

Veldig bra, fikk oppfylt ønsket mitt om noen og 50. :clap:
Neste må vel bli noen og 40 det da. :money_mouth_face:

5 Likes