Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Litt tidlig Purge gameplay. Dette kan bli veldig bra! Mer og mer gir meg tro på bra salg.

3 Likes

Fikk meg en god latter av dette reviewet

It’s like Skyrim had a child with Rust and then that child grew up and cheated on Martha Stewart. Game is a bad addiction that will make you hide in your room for hours for no other reason then to build iron plates, pottery bowls, and silverwear to make your man house look good.

… men det sier noe om hvor mye shit du kan crafte i spillet :stuck_out_tongue:

Fin trend i reviews, hovedsakelig drevet av test-live versjonen som kanskje 1% gidder å spille på. Vi kommer til å se et skikkelig hopp her når den versjonen går live. I løpet av kommende uke (16-23 april) kanskje?
image

EDIT:
Interessant reddit https://www.reddit.com/r/ConanExiles/comments/8cevgh/can_i_just_point_out_how_not_fun_the_current/ tar for seg balanse i det metaen på test-live. Har sett på litt PvP og i hvert fall noe av det som blir nevnt stemmer bra, spesielt det med healing/løpe unna. Når det kommer til at spyd er overpowered, så ser det for meg ut til at øks funket bra mot spyd når jeg så det brukt i PvP. Synd Funcom bare har 3 uker på å gjøre balanseoppdateringer før lansering. Før metaet har stabilisert seg, så er det vanskelig å si hva som faktisk funker eller ikke.

… Verdt å merke seg at ingen klager på kampsystemet i seg selv, bare på balansen. Jeg tar det som et godt tegn. Da er i hvert fall basen Funcom har bygget god.

13 Likes

Denne videoen poppet opp som anbefalt på youtube-appen på telefonen i dag. (den er sikkert postet før den også).

4 Likes

Likte denne kommentaren:

I’ve had no issues with PvP in this game, at all. I’ve partaken in some arena matches with other people on testlive, and you need to play it patiently, you can’t just leeroy jenkins a fight in Conan, because you’ll just get punished for it. Precise timing, stamina microing and dodging are all key parts to the fights now. I’ve had more enjoyment in PvP now in the Testlive, than I have ever before.

4 Likes

Endelig, med fin counter

17 Likes

Flere spillere in-game enn på en god stund i kveld.

Den siste traileren nærmer seg forresten en halv mill views på CEs Facebook-side.

8 Likes

Spillertallene peaket på rett under 4000 i kveld. Det er en pen oppgang.

2 Likes

Han her ser endowment slider for første gang nå

73 plass nå

4 Likes

Ny patch ute på Testlive igjen :ok_hand:t4:

4 Likes

De er virkelig aktive, det er andre patchen denne helgen: https://forums.funcom.com/t/testlive-patch-notes-15-04-2018/2322

  • Fixed “issue” with random naked, white-haired thralls at crafting stations. Which was “a problem” according to the devs…
  • Fixed a crash in the combat collision system.
  • Fixed two more crashes.

Begynner å nærme seg signifikant territorie nå. Gleder meg til når de får patch live-serverne med nytt kampsystem og The Purge! :slight_smile:

6 Likes

Vi er på 60 tallet, fortsetter denne progresjonen blir det kroner i PUNGEN! God kveld.

6 Likes

Nummer 63 på GTS lista nå.

Spent på hva reaksjonene er når versjonen som er på testlive slippes på live serverne. Håper de gjør det litt før release 8 mai, fordi det er garantert en del bugs og exploits som kommer til å dukke opp når flere personer tester versjonen.

Kommer til å være vanskelig å få totale reviews til å ende opp i “mostly positive”, henger igjen veldig mange negative fra EA releasen. Mange av de har jo også returnert spillet så reviewen kan ikke bli endret utenat de kjøper spillet igjen.

1 Like

De slipper nok test-live versjonen på live ganske snart, er ikke uten grunn vi har sett daglige patcher på test-live, også på lørdag og søndag. De tenker nok det samme som deg. Det er også vanskelig å få momentet uten. :slight_smile:

Jeg tror også reviews siste 30 dager vil bikke 80% når de slipper den nye versjonen på live. Hjelper nok endel på salget at det står «Very Positive»

3 Likes

Er launch god og builden stabil bør ikke det ta veldig mange uker :slight_smile:

Generelt har heldigvis ikke reviews altfor mye å si for salg som sådan - ref. andre storselgerne som har hatt perioder med store utfordringer.

Alfa omega er kvaliteten ved launch. Er den bra nok, så går (nesten) resten av seg selv.

2 Likes

Iflg Funcom høyst relevant på en relativ skala. Mao salget øker ved forbedrede reviews.

Btw, skulle nesten tro at Funcom drev på med A/B testing av markedsføringenskampanjen sin med tanke på hvor fort spillet går opp og ned på listene for tida.

1 Like

Mente ikke at det var uviktig, men at det er mulig å selge godt med mixed reviews i det vi må håpe blir en relativt kort overgangsfase fra en total som
er “mixed” til “mostly positive” :slight_smile:

Mange store titler som har slitt med reviews og solgt som rakkern - men fellesnevneren er da at kilden til negative reviews er forbigående.

Og hvis CE launcher med en bra build, vil det ikke gå veldig lang tid før vi får en :+1:

Hadde det ikke vært for veldig sinte kinamenn i fjor sommer/høst, lurer jeg forresten på om CE hadde vært på ~70 prosent allerede.

2 Likes

Det kreves f.eks. 14000 reviews som er 76% positive for at CE skal rykke opp fra mixed. Tror det vil ta litt tid. Heldigvis har reviews siste 30 dager mye å si.

Du og disse hersens regnestykkene dine :sweat_smile:

Ok, gi det et par måneder, da :wink:

Urelatert spark til våre kinesiske review-bombere: https://youtu.com/4u_G8L-BIHU

1 Like

Bare 7000 med 82% positive reviews da! Noe som ikke er helt urealistisk. :stuck_out_tongue:

På den andre sida, hvis vi får sånne tall, så selger det seg selv. :grin:

1 Like