Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

3 Likes

mer the purge

Noe utfordringer med spawning av monstre inne i basen, gigantiske monstre som klipper igjennom veggene og ikke minst freezes.

https://gaming.youtube.com/watch?v=hPx0HcUlsSs

Orkar inte kolla på en 2-timmars stream :smile::wink:. Några exempel på tidpunkter?

er bare the purge hele tida med forskjellige monstre.Du kan ikke bomme.Orker heller ikke se alt…

Spolade igenom, men får kolla mer i morgon. Ang spawning inne i basen så sa de senaste streamen att just det skulle inträffa; dvs att man kan inte bygga en bas uppe på en bergstopp och undvika att bli attackerad… Jaja, nu blir det öl & Netflix :+1:t2:

1 Like

Äntligen! :grinning::video_game::crossed_swords:

15 Likes

Ser ut til at Funcom har skrudd gira opp litt nå med bug-fiksing! Enda en update ute på testlive.

8 Likes

18 Likes
8 Likes

For ordens skyld: Conan Exiles er i skrivende stund det ellevte mestselgende early access-spillet på Steam. (Pressfire).

Og det etter kun 1 år i EA.

15 Likes

Ligger også nå på 84.plass på Top Sellers! Klatrer sakte men sikkert oppover :star_struck:

8 Likes

Husk at versionen på testlive ikke er den som slippes 8 mai. Testlive kjører en litt random version hvor de tester ulike features. Så den vil ha endel rare bugs.

3 Likes

Dette er vel noe de aller fleste her inne vet, men er fullt klar over det :slight_smile: Bare poengterte at det ser ut som de er hyppigere på å fikse bugs nå som det nærmer seg release, og at vi m̶u̶l̶i̶g̶e̶n̶s̶ får se et team som jobber knallhardt mot et spillslipp som mange har ventet lenge på! En ting er sikkert og det er at jeg aldri har sittet mer i ro i en aksje som nå og det tror jeg mange av oss føler det samme. Er helt fantastisk å se hvordan Rui og gjengen har snudd den gamle, slitte balja til å bli et glinsende cruiseskip :heart_eyes:

8 Likes

Steam/Funcom ser ut til å ha endret hvordan de viser reviews? Inne på spillet viser de jo ikke review-prosenten for noe annet enn siste 30 dager?
image

Samtidig, på oversikten, så bruker de den statistikken?

… merkelige greier, får se om dette bare er en bug, eller om Steam er i ferd med å gjøre om hvordan de viser reviews.

5 Likes

Ifht EA så burde uansett recent vektes mest så det ikke kan misforstås med all reviews og at det ikke er utslagsgivende for om folk kjøper eller ei. All reviews vil på mange måter ikke være representativt for spillet når det slippes 8.mai om endringene er så store at det t fremstår som ett nytt spill

Edit

Ser forøvrig ut som normalt nå?

1 Like

Jepp, vet ikke hva årsaken var. :slight_smile:

Syns för mig

Heftig gaming booth for Conan!

2 Likes

Jeg så denne nå, Den er sikkert postet før, men jeg har ikke fått sett den før. Kan bli mye kul pvp fremover

5 Likes

Fyr som jakter på andre spillere for å drive med PvP på test-live: https://www.twitch.tv/smuffinz

Har ikke sett den tidligere :slight_smile:

3 Likes