Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Jeg dumpa litt i dag og kjøpte nas på 245, regner med jeg selger det i morgen og inn igjen i fun. Håper den bare ikke stikker🤞🏻

3 Likes

The Purge går live nå med Sven P!

5 Likes

Og… Now on Testlive, the Purge!

4 Likes

Godt å se at Funcom allerede har en plan for patcher etter at spillet er gitt ut.
Han her tester The Purge med Funcom dev. i chatten.

https://www.twitch.tv/shawntheweirdo

3 Likes

Det står da virkelig 8.Mayo - altså 8.majones!??

:wink:

2 Likes

Faen er dette? Virke jo så useriøst at jeg blir irritert og slår av heile skjiten

Ja, for en amatør… Her har du en med mer peiling

6 Likes

Bra streamer det der for å få med seg hva som er nytt osv. :slight_smile:

Sjekket streamen til MoosGames nevnt over og har sjekket litt forum osv, og det er en god del bugs i den versjonen som er på test-live nå. Interntestingen før noe ender på test-live nå virker relativt basic. Var en god del frys/kræsj i dag som jeg ikke har sett tidligere.

Det virker som Funcom prøver å få alt av features inn i test-live builden før de gidder å bruke tid på å få den 100% stabil. Det er sånn jeg ville gjort det selv hvis jeg hadde dårlig tid. Ikke ideelt for spillerne, men når det er på test-live for en early access release, så er det ingen som klager. Funcom har vært kjappe med å patche, gjerne to patcher i uka, inkludert patching på lørdager, så folk virker stort sett veldig fornøyde. :slight_smile:

En av utviklerne bak Purge-featuren var innom streamen til MoosGames, så klart at de følger nøye med på streamerne også. :slight_smile:

5 Likes

Ja, det er mye snakk om krasj og bugs på testlive nå. Håper og tror at de kommer i mål med det viktigste til launch.

Snakket en del med Rob om the Purge i MoosGames stream, ja. Veldig bra at utviklerne henger i streams og diskuterer endringer/svarer på spørsmål :+1: (Han var innom i flere timer)

6 Likes

TestLive är fortfarande inte den builden som ska släppas live. De har en annan launch build som kommer släppas live, därav konstiga buggar. De sa dom på senaste streamen

2 Likes

Det var bra å høre :clap:

her er youtube-versjonen av en som testet ut the purge i går kveld.

https://www.youtube.com/watch?v=nbqIc6Yi27A

2 Likes
15 Likes

Dette begynner å bli ett spill det kan bli moro å legge igjen timer i. Det kommer fremdeles mer, jeg tror dette lever i flere år

2 Likes

We will meet again, dead man! :rocket:

1 Like
2 Likes

Jäkligt cool “dungeon”-känsla på CE boothen på Rezzed! :slight_smile:

5 Likes

Sweet :slight_smile:

2 Likes

Enda kjappere levert enn jeg trodde!

Hvis man ser på patchingen på test-live nå, så minner tempoet om måneden med patching Funcom gjorde etter Early Access releasen. I stedet for at det er 500k spillere som lider seg gjennom prosessen, så er det denne gangen bare de mest ivrige test-live spillerne det går utover.

Joel kommenterte forresten sertifiseringsprosessen:

When you use the term cert there is: cert for disc versions, cert for launch versions and cert for patches. All of those take focus and time. All of those are worked on in different phases. All of them have an impact on Xbox patches.

Jeg antar det de jobber med på test-live nå er den builden de har tenkt å bruke ved lansering. De tidligere buildene har jo ikke The Purge.

Joel på twitter:

We haven’t updated PC Live (equivalent of game preview) in ages either. We’re updating Testlive which is basically a dumpsterfire that people enter at their own risk (and opt in). When we update live on PC, we’ll also submit that for cert on Xbox and update if approved.

8 Likes

Viktig å sikre toppkommentaren :wink:

5 Likes