Dritbra.
Ok, nå ble jeg skikkelig positivt overrasket!
MEGET bra at de får ut både 32 og 33 for Xbox. MANGE som har ventet på denne ;D
Interessant at denne kommer før live blir oppdatert på PC. Det hadde jeg ikke trodd.
xBox communitien har vært desperat skuffet lenge nå, så det er vel fortjent, men PC kan ikke være langt etter de heller.
PC är nära nu med
Spent på hvordan salgstallene for Xbone kommer til å bli fremover, blir en heftig synergi-effekt 8.mai med alle plattformer samtidig
Jeg er grisefornøyd med at de har fått ut en feature-complete versjon av Conan Exiles på xbox tre uker før lansering. Det derisker konsoll-lanseringen veldig i mine øyne.
Håller helt med!
Gjor seg med ny patch…
Inne på topp 50 på GTS NÅ
Ser fram til at de får patchet live-serveren på PC, så slipper vi at folk som sjekker streams osv får se en 3 måneder gammel versjon!
Synes også det virker som et godt tegn når salget tar seg opp 3 uker før lansering. Er nok fortsatt ikke all verdens salg på topp 50, men når vi er i nærheten av topp 25, så øker det betraktelig.
Interessen ser ut til å være på sitt høyeste nå siden Frozen North-utvidelsen kom i fjor. Det er fortsatt langt opp til fjorårets lansering, men 100 på grafen nedenfor representerer 100k solgte på PC + kanskje 50k på xbox.
Nå ligger patch klar til å lastes ned!!!
Edit: Jeg patcher Tekinvest-serveren nå også
Da blir det endelig slutt på at nye streamere streamer februar-versjonen av CE!
Jækla til svær patch gitt! 18GB
Den var vell 46 på xbox… Sier litt om hvor langt bak de var der!
Stakkars folk med lav båndbredde
En milepæl disse oppdateringene. Fjerner mye usikkerhet rundt lanseringen. Så får vi se hvor mye feil som rapporteres.