Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Dritbra.

Ok, nå ble jeg skikkelig positivt overrasket! :+1: :sunny: :dollar:

4 Likes

MEGET bra at de får ut både 32 og 33 for Xbox. MANGE som har ventet på denne ;D

2 Likes

Interessant at denne kommer før live blir oppdatert på PC. Det hadde jeg ikke trodd.

6 Likes

xBox communitien har vært desperat skuffet lenge nå, så det er vel fortjent, men PC kan ikke være langt etter de heller.

PC är nära nu med

2 Likes

Spent på hvordan salgstallene for Xbone kommer til å bli fremover, blir en heftig synergi-effekt 8.mai med alle plattformer samtidig :smiley:

1 Like

Jeg er grisefornøyd med at de har fått ut en feature-complete versjon av Conan Exiles på xbox tre uker før lansering. Det derisker konsoll-lanseringen veldig i mine øyne.

14 Likes

Håller helt med! :+1:t2:

Gjor seg med ny patch… :slight_smile:
2018-04-17%2012_02_39-Funcom%20(FUNCOM)%20-%20Kj%C3%B8p%20aksjen%20p%C3%A5%20Millennium%20OSE%20-%20Nordnet

3 Likes

Inne på topp 50 på GTS NÅ :fu:

4 Likes

Ser fram til at de får patchet live-serveren på PC, så slipper vi at folk som sjekker streams osv får se en 3 måneder gammel versjon! :stuck_out_tongue:

Synes også det virker som et godt tegn når salget tar seg opp 3 uker før lansering. Er nok fortsatt ikke all verdens salg på topp 50, men når vi er i nærheten av topp 25, så øker det betraktelig.

Interessen ser ut til å være på sitt høyeste nå siden Frozen North-utvidelsen kom i fjor. Det er fortsatt langt opp til fjorårets lansering, men 100 på grafen nedenfor representerer 100k solgte på PC + kanskje 50k på xbox.

7 Likes

2018-04-17%2014_26_37-Steam

18 Likes

Nå ligger patch klar til å lastes ned!!!

Edit: Jeg patcher Tekinvest-serveren nå også

5 Likes

Da blir det endelig slutt på at nye streamere streamer februar-versjonen av CE! :smiley:

4 Likes

Jækla til svær patch gitt! 18GB :astonished:

1 Like

2018-04-17%2016_25_16-Steam
Den var vell 46 på xbox… Sier litt om hvor langt bak de var der!

3 Likes

Stakkars folk med lav båndbredde :roll_eyes::roll_eyes:

1 Like

En milepæl disse oppdateringene. Fjerner mye usikkerhet rundt lanseringen. Så får vi se hvor mye feil som rapporteres.

1 Like