Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Får håpe på litt gang på TI serveren og etterhvert noen bilder til oss utenfor😀

1 Like

Alle streamerne her kommer til å streame den nye versjonen fra og med nå: https://www.twitch.tv/directory/game/Conan%20Exiles

6 Likes

Det er god plass på TI-serveren. Jeg kan sette opp harvest rate og xp , så nye spillere kommer kjapt i gang

2 Likes

JAAAAAAAAAAAAA

14 Likes

Plass nr 54 nå på GTS.

2 Likes

1.6 GB patch for meg. Kjekt å ha vært på testlive :wink:

5 Likes

51 nå kl. 17.42

2 Likes

Plass 47

4 Likes

Plass 45, det begynner at smake fugl…

4 Likes
  1. Får vi lov til å besøke 30 tallet allerede i dag + :face_with_monocle:
2 Likes

Garantert!.

USA driver å våkner nå.

3 Likes

Plats 40!

2 Likes

IMG_1220

13 Likes

Slenger du opp noe på twittern hans ? :dagger:

Gjerne det bilde der. :smiley:

2 Likes

Han har fått den servert allerede, tenkte jeg skulle vente til vi passerer 30,- :smiling_imp:

6 Likes

Kjør på en gang til ;D

3 Likes

Kunne godt sett et modde bilde hvor han dryhumper Hegnar med et lass av sitater om hvor potte tette vi er

1 Like

Vært innom flere streamere så og si uten visninger (Kun for å få mest mulig nøytrale meninger). Alle er veldig, veldig fornøyde. Også har han ene koblet opp kontroller fra xbox opp mot PC og spiller med det. Han sa brukervennligheten ved kontrolleren har økt utrolig mye, slik at “you can just chill or whatever in the couch with a friend and not get frustrated”. Det liker jeg å høre. En person addresserte et problem ved at det hadde forsvunnet en del ting etter updaten, som chests med masse loot, og at man måtte ødelegge foundations for å komme seg løs ved start. Bortsett fra det virket det bra. 74 % på recent view på steam nå også. Blir spennende å følge dette fremover!

7 Likes

Ikke provoser media nå. Det kommer ikke noe godt ut av det. Da kommer de til å servere nok en drittpakke om Funcom. Det er bra click bait.

5 Likes

LA dem servere :=)

Litt vanskelig når de har SÅÅÅ mye penger på bok. :smiley: