Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Hold my beer.

2 Likes

Noen som vet om det kommer ny Cinematic trailer?

Har kommet ny trailer

Ikkje cinematic. Hadde vert kult.

4 Likes

De kaller denne traileren for “countdown-to-launch trailer”…

3 Likes

image

Benchmarktall tatt ut fra steamspy sine tall før det forsvant. Rundet av som dere ser.

Potensiale for spillet? Absolutt. Mange av disse spillene som fikk enorme spillegrupper til sine respektive spill etter det kom store updates og oppgraderinger.

Dette er forøvrig sammenliknet med ulike spill innen “survival” sjangeren.

8 Likes

12 av 14 thumbs up i dag

1 Like

Rimelig bra oppgang på steam i dag kontra tirsdag i forrige uke… 2511 spillere kl 22 mens i dag er vi oppe i 3867 å stiger enda raskt. Viser at det er stor interesse for dagens patch.
http://steamcharts.com/app/440900

12 Likes

3x høyere søkemendge etter: Conan Exiles nå sammenlignet med forrige uke :stuck_out_tongue:

Btw, test-live og live versjonen er de samme (du kan bytte mellom dem uten at det skjer noe patching), så endel av buggene man ser er ting Funcom allerede visste om, de var bare ikke alvorlige nok til at Funcom stoppet patchingen. Det betyr jo forsåvidt også at de har jobbet med å lage fikser på feilene man ser nå siden i hvertfall 16. april :slight_smile:

8 Likes

3968 spillere nå…

2 Likes

Bra økning det samtidig som det er nok mange som ikke gidder å begynne på CE nå, når wipe er om 3 uker og dette er første patch på live/xbox med ny combat :stuck_out_tongue:

3 Likes

14 av 15 reviews i dag er positive =)

4 Likes

Har noen andre her sett CE reklame på youtube tidligere?

Sitter å ser på en naken dame klatre opp et fjelltårn… med de svære brødene haha…

1 Like

Plass 44 på morgenkvisten, gir meg en tro på att i dag ser vi 20 tallet GTS :rocket:

6 Likes

Er på tide å sikre seg nå.
Mot høydeskrekken😀

2 Likes

Det som er bra nå er iallefall at vi ser et klart hopp generelt sett. Tidligere lå CE på 100-200 plass. Nå ligger det på topp 50 stort sett hele tiden (siste par dager). Er nok økonomisk ikke enorme forskjeller, da må man nok etablere seg på topp 20 lista, men alt hjelper :slight_smile:

Blir spennende å se om vi kommer inn på topp 3 rundt launch iallefall. Er ganske sterke konkurrenter der.

2 Likes

Vil heller ha førstesiden i lang periode enn topp 3 i en uke.

3 Likes

Får vi fart på sakene nå?

8 Likes

Den sida er individuelt tilpasset såvidt jeg vet, jeg har f.eks. ikke den samme. Samtidig, jeg tror at Steam “tester” hvor bra den selger når de har den som Featured & Recommended, og hvis den selger bra, så viser de den til flere. :slight_smile:

3 Likes