Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

De nevnte vell der at de har hørt hva spillerene har sakt ang det bed bygging og at det var noe de ønsket? I så fall tenker jeg det blir bra!

Er kanskje litt for mye grinding ellers??

Har man noen statistikk på dette.
Hvor mange spiller pvp?
Hvor mange spiller pve?
Hvor mange spiller single-player-modus?
Synes det er positivt at funcom tydeligvis tenker på alle disse 3 gruppene og at de kan skreddersy sin opplevelse av spillet.

Jeg reagerte også litt på dette og tenkte at det kanskje hadde vært andre ting som var viktigere å få på plass til EA.

2 Likes

Da er vi tre, At øksa jeg skal hugge ned et tre med får bakgrunnshistorie er mer enn jeg trenger å vite. At de putter voiceover og sånt er også “luksus” ting de egentlig ikke behøver å bruke penger på.

MAke it simple! Make mucho moneh!

2 Likes

Dette er ting jeg synes kan være med til launch men til EA er ikke akkurat dette øverst på listen av ting jeg vil ha med :smiley: Spørsmålet er vel kanskje hva Joel ellers skulle brukt tiden til :stuck_out_tongue:

3 Likes

Nå som vi ikke drar på besøk og snakker piss med han må han jo kanskje jobbe litt… og det er vel fornuftig bruk av tiden hans… På en annen side, har han tid til å skrive Lore rundt en øks… har han tid til å prate med oss… :smiley:

1 Like

De bruker Conan merkevaren og har et religionsystem i spillet. I min oppfattning er lore veldig viktig for å videreføre ‘brandet’ merkevaren de selger.
Er også en sjarm tilknyttet merket som stikker dypere enn å selge på sex og vold.

1 Like

Bare det ikke blir skummet melk, middelmådig på alle fronter, men ikke spesielt bra på noe.

1 Like

Er vel litt det jeg forventer egentlig. Og tror skummet melk med branding å støtte seg til er en salgssuksess å regne; 500k - 1 mill.

2 Likes

Det som kommer de neste streams er: avatars, combat, PvP, trolls, guilds, sandstorm, all that good stuff… Hva kommer neste fredag tro? Morti sitter vel å vibrerer på fredag neste uke i håp å se noe mer combat? :wink:

2 Likes

Hvorfor annenhver uke? De burde klare å ha dette hver uke frem mot jul :slight_smile:

De må fikse lyden først…

5 Likes

Fordi de sa annenhver, ene uka TSW, andre uka CE. De pumper på videre med TSW, det liker jeg. Tenk om de kunne laget singleplayer der, med fokus på historiene. Da ville jeg kjøpt det.

Er det forøvrig småsparerne som selger i dag?

TSW har sin stream annenhver uke. De har planer om å ha en stream hver uke, men den ene uka er forbeholdt TSW.

Aka. truseskvettere. De som trodde FUNCOM skulle i 3 kr på 1 uke. De fikk en smell - de sjekket ikke RSI. Nå må de løpe etter. Amatører.

1 Like

Har ikke hatt anledning å truseskvette. Men nano nyheter og funcom som skulle streame over helga gjorde så jeg ønsket jeg kunne følge 3 siste børsdagene tettere. Jeg og de småsparerne jeg representerer har nok sittet rolig og fyllt pampersen i stedet!

1 Like

det er vel egentlig “thrall” - systemet og ikke troll, tror jeg :wink:

3 Likes

Ja har blitt rettet på det før men da er det verdens dårligste uttalte på engelsk :upside_down_face: hør selv på stream siste minuttet 2 minuttene. Her er det nok store stygge troll

1 Like