Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Om du kjøper det nå isteden for etter launch samme spille bare billigere.

Vil det si at spillet blir noe dyrere 8 mai? Men spillet idag er normal pris?

Nope - eller, det er “EA” prisen de satt ved EA-launch. Full-launch øker prisen med 10 dollar :money_with_wings:

Ja det var det jeg mente

Skynda dig och köp några exemplar du då… :smiley: alla måste ha.

Jag er ingen fan av slike spill. Min sjanger er call of duty/battlefield/ghost recon. Sikkert pga min militære bakgrunn :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 Like

Har linet opp for kjøp av PS4 utgavene - 2 stykk CE og 2 stykk MYZ

Det får holde i denne omgang

3 Likes

Skitt er klokka så mye.

Hvordan funker religion?

Kort fortalt, den gir deg avataren ;D

Religion funker som opium for folket… har jeg lest et sted.

2 Likes

Chun Soft announced today that April 25, the PlayStation 4 version “Conan Exiles (Conan Exile)” will be released for domestic use. Release date is summer of 2018, it will be released at CERO “Z”.

Kom ett enormt flöde av japanska artiklar nu på Twitter. PM idag?

6 Likes

#30 på global lista nå. Ikke like høyt som i går, men sterkt allikevel.
https://store.steampowered.com/search/?filter=globaltopsellers&page=2

3 Likes

Release sommer 18. Vil det si at det ikke kommer 8 mai der borte?

1 Like

Vad gör det om de inte kommer 8e maj i Japan? Detta är stort! Har ni sett deras partners? Vi kommer nog få PM om detta ändå så.

https://www.spike-chunsoft.co.jp/company_e/information.html

chunsoft

3 Likes

Mye fokus om penis og nakenhet og det liker jo japanere :slight_smile:

3 Likes

Rekommenderar alla att skriva “Conan Exiles” på twitter och klick på “senaste” :slight_smile: Galen spridning !

1 Like

Lansering i Q2 ville gitt oss og markedet fasit på hvor bra alt går tidligere. Blir det ikke lansering før tidlig Q3 må vi vente helt til høsten før fasit på lanseringen der borte. Flere og flere spekulerer i at en større korreksjon nærmer seg. Jeg hadde heller sett lansering pitbull, aka mr worldwide i mai og fått en heidundre oppgang så man kan begynne å trekke ned investeringen litt.

Detta handlar ju enbart om Japan. och vi har inte fått några officiella källor ännu. maj kanske är sommar? Tror inte folk förstår hur stor detta är.

2 Likes

Sitatramme

Spike Chunsoft (spikechunsoft)
Today, Spike Chunsoft Co., Ltd. announced the decision to release the PlayStation® 4 version of “Conan Exiles”, an open world survival action game under development by PC of Funcom Inc. in Japan. We plan to release this summer.

Sitatramme

1 Like

Så det är viktigare att jaga småkronor till 8e maj istället för att skaffa en stor japansk partner som gör att vi kan sälja otroligt många kopior? Norsk-logik.se

4 Likes