Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Games localized for Japanese release
Hotline Miami (2012)
The Witcher 2: Assassins of Kings (2012)
Saints Row: The Third (2012)
Kingdoms of Amalur: Reckoning (2012)
Dead Island: Riptide (2013)
Metro: Last Light (2013)
Terraria (2013)
Epic Mickey: Power of Illusion (2013)
Epic Mickey 2: The Power of Two (2013)
CastleStorm (2015)
Hotline Miami 2: Wrong Number (2015)
The Witcher 3: Wild Hunt (2015)
Wasteland 2: Director’s Cut (2015)
Crypt of the NecroDancer (2016)

De har alltså publiserat witcher serien, metro, dead island, saints row osv och ni klagar över “planerat till sommaren” ?:stuck_out_tongue:

2 Likes

Klager ikke.
Spurte om det betydde at det ikke er lansering 8 mai. Du spurte hvorfor det var av betydning og jeg fortalte mine tanker rundt hvorfor det er bedre med worldwide lansering i mai.

4 Likes

Ja men du skrev det utifrån din egen investering, inte vad som är bäst för Funcoms framtid.

5 Likes

Ja selvfølgelig. Jeg investerer fordi jeg synes det er spennende og for å tjene penger.

“Vi kommer att ta lite mer tid att presentera innehållet i spelet, men vi har meddelat det första beslutet om att släppa. Det är ett arbete att njuta av en storskalig multiplayer spela efter “ark: Survival Evolved” som fick ett positivt mottagande förra året.”

1 Like

och Funcom investerar i långsiktighet och för att tjäna pengar.

3 Likes

Kommer nok en måned eller to senere, spillet skal jo oversettes.

3 Likes

Jepp, og det er det absolutt beste! Er bare redd jeg må selge før vi får vite hvordan det gikk der borte grunnet markedsturbulens.
Japan er jo det tredje største spillmarkedet i verden så er jo absolutt en kjempenyhet.

2 Likes

Dette blir om mulig, bare bedre og bedre!
Ikke F om jeg skal ut av Funcom!
Takk til @pdx , det var pga TI jeg oppdaget Funcom januar -16!:+1::grinning:

11 Likes

Jeg har sakt det før @antzzo. Du har med oljenisser her på berget som er høye på seg sjøl. Nordmenn forstår ikke greia :joy: Svenskene er flinke med biler, film, musikk, spill og hva er vi nordmenn flinke med? Ikke så mye (jo langrenn :grin::grin:) Hadde vi ikke hatt olja så hadde vi ennå gravd i åkeren og solgt pottitter :grin::grin:

Den nyheten der var 1st class :money_mouth_face:

5 Likes

Ja, markedsturbulens har det vært varslet om siden Trump gikk til valg i 2016. Ikke har det manglet på daglige advarsler etter at han ble president heller.
Men enn så lenge så tør det være kjent at mer eller mindre alt har gått rett i taket siden den gang, med stadig nye rekorder både her og der.
Jeg tar meg i det ofte selv å tenke selv at det må komme en reaksjon snart. (For selvfølgelig kommer det korreksjon, det spørs bare hvor hard den blir)

Sannsynligvis kommer den like før jeg når mine mål og gjør meg klar til å selge…

Nei det er ikke lett det der

2 Likes

I Norge gjøres det mer enn å grave etter potitter i åkeren. I allefall på bryllup i Trøndelag.

Edit: beklager - burde vært postet i en småprat tråd dette her.

2 Likes

After the updates we’ve seen the number of server crashes on official servers go down significantly. We were also able to identify and fix several memory leaks and now the memory usage on official servers has been reduced. Currently we are profiling both Testlive and official servers to gather as much data as possible to isolate and fix more performance bottlenecks. We made some good progress already and we will continue these optimization efforts also after launch to give players a smoother experience

17 Likes

Bra plukket opp! Stor nyhet, liker alt hva Funcom gjør om dagen!!

4 Likes

Når media begynner å skrive positive ting om Trump og markedsutsiktene, så kan du begynne å bli bekymret. Når selv de verste pessimistene og dommedagsprofetene blir positive så er det fare på ferde.

Tror ikke det skje med det første.

1 Like

I almost feel like I need to call this conan exiles 2 - because it feels like a whole new game.

19 Likes

Strålande! VintageBeef har ju en ganska stor tillhängarskara också :slight_smile:

Vet vi vilken tid kommer ny video? Kommer att blir liten boost av det… :slight_smile: pga marknaden hjälper inte idag.

VintageBeef har fulgt CE siden dag en tett og har vel opp mot ett hundrede videoer av fra 1/2 til 1 times varighet.
Jeg har hatt stor glede av å følge med på disse videoene og på mange måter har disse vært med på å danne grunnlaget for mine oppfatninger av spillet (og dets utvikling)

Jeg har en mistanke om at VintageBeef er en av streamerne som faktisk gir Funcom betydelig med salg selv om han ikke er sponset (såvidt jeg kan se).

Har ikke selv PC (for spill) så venter på PS lansering for både meg selv og min sønn. Både for CE og MYZ. Innbiller meg at CE kanskje slår best an for sneipen, mens jeg sannsynligvis vil ha mer glede av MYZ.
Bruk av forskjellige knapper og kontroller glir jo rett inn til ungdommen, mens jeg med mine adskillig flere år på baken helt sikkert er en sinke på det samme.

Men moro skal det bli - kanskje får vi til å spille sammen også - det er et helt atlanterhav i mellom oss sånn fysisk sett, og derfor moro å gjøre noe sammen.

12 Likes

Ja, det har jag också lagt märke till. Tydligen så har spelet slagit an hos honom :).

Väntar också på PS-versionen, även om jag köpte spelet i EA till PC. har kommit fram till att jag trivs mycket mer med att spela spel tillbakalutad i soffan jämfört med framåtlutad i en kontorsstol framför PCn. Blir så med åldern kanske ;).

Det är ju riktigt kul att ni kan umgås på det viset du & din son! :+1: :video_game: :grinning:

3 Likes