Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Her er jo en av grunnene til at spill er så bra. Man får muligheten til å gjøre noe sammen selv om man er på vidt forskjellige kontinenter :slight_smile: Moro å høre, og gleder meg til å se familebedriften dere bygger opp :slight_smile:

Nå er sønnen min ikke fylt 2 år enda, men har prøvd oss på noen FIFA-kamper, uten at han er nevneverdig god :smiley: Men tror det blir mye moro i tiden fremover :slight_smile:

4 Likes

#33 nå.
Litt skuffende om den skal begynne å dale igjen nå. Hadde vært en veldig maktdemonstrasjon om den holdt seg på førstesida frem til launch.
https://store.steampowered.com/search/?filter=globaltopsellers&page=2

1 Like

Jag vet inte var du ser 33 jag ser #29 och på första sidan nästan bara rabatterade spel… så jag tycker det ser bra ut iaf…

Ser også #29!

Det er 15 spill foran oss som er på salg da :stuck_out_tongue:

15 på salg, og vi er på Asia-tid. Er vel kun en dag eller to vi har ligget høyere på dette tidspunktet.

Og så var det det med forventningsstyring, da. Vaker CE mellom topp 50 og 20 frem mot launch er dette en maktdemonstrasjon uansett om CE har #20 eller #30 på kinamanntid.

1 Like

Ikke glem at det er 2 titler forren som ble sluppet igår også :wink:

1 Like

Jeg ser dere kommenterer at “X antall spill på salg er foran CE på listen”. Sånn har det vært i endel uker nå, og sånn kommer det til å fortsette. Å være på topp 10 under specials gjør at disse spillene får masse gratisreklame, og sånn vil det jo alltid være!

image

Kort sagt, topp 25 vil alltid ha en god porsjon av spillene på tilbud. Det er ikke noe vits å “justere” for dette. :stuck_out_tongue:

1 Like

Fordi listen er dynamisk, så kan den jo endre seg. Var #33 da jeg postet.
Det er et vesentlig poeng å ligge på #25 eller bedre, da det i seg selv er bra reklame å ligge på førstesiden. Jeg har ikke egentlig hatt urealistisk høye forventninger, men justerer fortløpende. Når de nå klarte å havne på førstesiden uten noe særlig PR så er jo det amazing! Allikevel er jeg skuffet over at det ikke varte. Hadde jo vært kjekt :slight_smile:

1 Like

Ja, og det må man tydeligvis minne folk på som feilaktig påstår at “CE daler på listene”.

En slutning som er direkte feil når det i dette tilfelle er tilkommet 5 flere spill på salg over, samt at det er Asia-tid hvor listeplasseringene faller litt tilbake.

Tro meg, den kommer til å havne på topp 25 igjen om ikke så lenge, og der kommer den til å bli også

1 Like

…?

CE er jo topp 25 store deler av døgnet? Spillet faller utenfor på Asia-tid. Er ikke rakettvitenskap, dette.

3 Likes

Tappar 2-5 platser så börjar visa folk uttrycker det som nästan armagedon… det är konst att skriva.

1 Like

Det vil jo alltid komme 5 nye spill på salg? Det er jo hele fuckings forretningsmodellen til Steam å kjøre Steam-sales? De har ukessalg, helgesalg, summer sale, osv osv. Det er ting på salg 24/7! :smiley:

Nå skal det sies at det ikke ser ut til å være store forskjellen mellom en 22. plass og en 29. plass, det er kanskje noen hundre spill i døgnet. Det er vel hovedgrunnen til at CE hopper såpass på listene.

2 Likes

“Skuffet” av typen “ånei, det var få røde seigmenn i posen”, ikke av typen “ånei huset brant ned”.
På mandag og tirsdag lå CE på førstesiden nesten fra morgenen av, og det hadde vært gøy om det fortsatte.

Edit: Nå er det tydeligvis ikke alle som syns det er like greit at noe som helst som kan tolkes negativt nevnes i det hele tatt. Min kommentar over var av en enkel “33 er større enn 25” art, og det er tydelig at enkelte her inne legger voldsom betydning i ordet “skuffet”.

7 Likes

Hehe, bare vent til neste uke og uken der igjen ovstebo, da kommer selv du til å være fornøyd :smiley:

1 Like

I know.

Og det må tydeligvis forklares enkelte som uttaler “synd det ikke varte” og “spillet daler på listene” på bakgrunn av minimal endring av listeplassering på denne tiden av døgnet.

1 Like

Jag väntar på ny video :smiley: säkert blir riktigt bra…

3 Likes

Markedet har ikke fått med seg det dramatiske fallet i listeplassering og tok aksjen opp gjennom 22,- :wink:

2 Likes

Video kl 13.00? Er klar for å se Arnold i aksjon. Dersom Arnold ikke dukker opp vil kursen falle til 16

2 Likes

Husk du har med nordmenn :joy::joy::joy: