Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Ser ingen grunn til at man skal reagere så mye på at Ovstebo er skuffet over litt nedgang på slike lister. Det må man få lov til å være.

Dog kan man absolutt være uenig i at det er noen grunn til å være skuffet.

Med tanke på at det slippes en ny video i dag så tyder mye på at vi skal mye lengre opp på salgslistene i dagene som kommer.

1 Like

Vel, det spørs jo hvorfor man er skuffet. Skuffet over salget er jeg ikke. Skuffelsen er nok mer av OCD art, litt som å ligge bak en bil med nummerskilt XD 12347. Du vet at det ikke betyr noe, men du skulle jo helst sett at syvtallet var et femtall, derav skuffet :smiley:

Edit: Kan vi ikke legge denne død, eller diskutere i en annen tråd om noen på død og liv vil (oj, symmetri) diskutere forskjellige betydninger av ordet “skuffet”? Der kan vi også diskutere forskjellen mellom “XX daler på listene(!)” og “det ville være kipt om XX begynte å dale på listene”.

3 Likes

plats 28. Sen är de inte intressant och följa placering nu utan närmre Launch. En dag som topp 1 ger nog mer än flera veckor av plats 30.

Det er to grunner til at CE var noen plasser lavere på dette tidspunktet:

1. Det er unormalt mange spill på salg på forsiden. 5 - 6 flere enn har vært tilfellet siden oppdateringen og opptrenden begynte, og
  2. Det er Asia-tid

Derfor bør utsagn som “daler på listene”, og “trist det ikke varte” korrigeres. Fordi i dette tilfellet er det jo det omvendte det som beskriver virkeligheten:

CE ligger like bra eller bedre plassert enn mandag og tirsdag på dette tidspunktet gitt særlig punkt 1 ovenfor.

1 Like

For min del, så er det veldig interessant å følge salget opp mot launch, det er trenden jeg ser på som interessant, ikke de absolutte tallene. :slight_smile:

Alltså jag skrev kanske lite fel. Jag tycker också det är intressant fram mot launch men att man inte ska förvänta sig topp 10 nu som vissa här gör :slight_smile: Det är inte nu man ska maximera PR utan runt 8e maj

6 Likes

Har vært litt aktiv på twitch den siste timen og fått noen små streamere som skal sjekke ut Conan. Prøvde også å få, da jeg vet han har streamet Conan før: https://www.twitch.tv/burkeblack
Fikk bare beskjed at han vurderte det (ganske stor sannsynlighet) så får se hva som skjer neste dagene. Håper han kan streame med sine 3k viewers :wink:

Alt for å hjelpe til med å gratis promotere Conan :rocket::moneybag:

6 Likes
12 Likes

Fytte sattan, trehusene ser så utrolig bra ut!! :smiley:

2 Likes

Digger det! Her får de virkelig frem hvor stort og variert spillet faktisk er!

2 Likes

GÅSHUD RAKT IGENOM . RIKTIGT GRYM FEATURE VIDEO.

9 Likes

Hvis ikke dette tar av så vet ikke jeg!
Blir gøy å prøve på PS😀

2 Likes

Herlig feature-video!

Musikken og universet gir faktisk gåsehud.

8 Likes

stenger over 23 kr i dag!

1 Like

Her er det bare å lene seg tilbake “and enjoy the show!” :tropical_drink: :chart_with_upwards_trend:

Vedder 23 Funcom aksjer imot. Oppgjør på Vipps :slight_smile:

1 Like

Tipper den ender på 22,4 i dag. Noen som vil lage poll? :wink:

Mycket fokus på PS4

8 Likes

Nå begynner kjøret, folkens!

#27 GTS, 15 på salg over.

Så liksom for meg at det der var gåshuden på rompa til madammen første gangen hun så «greia» :joy::joy::joy:

1 Like