Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

#26 på gts nå. Liker best når den er 25 eller bedre, men skal la det være akseptabelt siden det er fredag og før kl 9 :wink:
https://store.steampowered.com/search/?filter=globaltopsellers&page=2

1 Like

Nå fikk du den på førstesiden. #24 til og med. Link får du ikke

4 Likes

#23 GTS (13 titler over på salg)

1 Like

Morsomt å lese reviews om dagen, det lille negative som omtales er:

• Bugs - disse blir færre og færre. Funcom jobber på spreng, det ser vi med alle patchene og den massive bedringen i reviews
  • Kristne løker (les: internett-troll) som ikke liker at det er andre religioner enn kristendom i spillet :angel:

I går kom det 20 nye positive reviews, og de aller fleste er som disse:

I hesitated to buy this game at first because of the mixed reviews, but I don’t regret buying it for a second. This game is a great early access survival game with unqiue features like the purge and religions. It is well worth its price.

Dear FunCom

YOU DID IT

This game has come along way and is nearing release and I must say well :heart::heart::heart::heart:en done! What a game this has developed into. From running like trash with no content to smooth (some minor bugs) and full of content. I have been following this game since release and it has made massive steps beyond anyother game of this genre.

No fear, no haven, no underwear

Dette er grunnen til bull-trenden. Et så bra produkt selger seg selv. Håper Funcom har utvidet velvet til haugene med penger de vil tjene på CE i 2018.

Akkurat som vi med aksjer skal vokte oss for høydesyke. Selger Funcom “så lite” som 2-3 millioner kopier på alle plattformer (fysisk + digitalt) skal kursen dobles, minst.

7 Likes

Irriterer meg grenseløst at vi ikke lenger kan se hvilket meglerhus som holder på med denne idiotdumpehandelen…!!!
Hvis vi alle sammen hiver ut 10-12 handler hver, får vi da kursen til null…eller aller helst i minus…så får vi betalt for og kjøpe aksjene tibake…:crazy_face:

Jepp! Det eneste som mangler er at konsoll-versjonene blir like bra som PC-versjonen. Sistnevnte har jeg vesentlig større forventningene til nå enn for noen uker siden.

1 Like

Kursen ned, men vi stiger til 21.plass på GTS

4 Likes

Vel, om du skal selge i dag så må du nesten gjøre sånn. Ikke lett å bli kvitt aksjer på så lav omsetning.

Jeg kommer meg ikke ut på en sånn dag, om jeg hadde villet. Er avhengig av at noen store fisker jafser. Evt at alle taxisjaførene endelig våkner…:slight_smile:

1 Like

http://www.newsweb.no/index.jsp?messageId=449934

12 Likes

Asia er svææært… Tenk om de lykkes der :money_mouth_face:

1 Like

Hvordan(om noen) publishingavtaler hadde de i Asia med TSW og AoC?

Forrige fredag kl 11.00 3507
I dag samme tid 4362

11 Likes

@Halling När steamdb redovisar sina tider är det nu fast två timmar tillbaka. Så när du kikar t.ex. på klockan 13.50 måste du kika på 11.50 på gårdagen. Tidszon skillnad

Igår (11.50 fast det är 13.50 nu): 4415
Idag (11.50 fast det är 13.50 nu): 4779

1 Like

CCU ökar rejält nu! 5100. 600 personer mer än igår samma tid

3 Likes

Jeg ser på samme tidspunktet på dagen i dag som forrige fredag. Jeg bryr meg ikke om min tid, bruker samme tidspunktet på grafen det må jo bli riktig. Skriver opp spillertall og tid, venter til jeg får samme tiden i dag på grafen. Bryr meg som sagt ikke om lokal tid
Eks.
12,40 forrige 4224
Nå 12.40 5258

2 Likes

Ber om ursäkt. Jag trodde du jämförde med igår. My bad!

3 Likes

Da tror jeg vi like godt kan ta en poll:

Hvor mange spillere peaker det på denne helgen?

• 7000
  • 8000
  • 9000
  • 10000
  • 11000
  • 12000
  • 13000
  • 14000
  • 15000
  • 16000
  • 17000

0 stemmegivere

1 Like
1 Like

#24 GTS (14 spill på salg over)

Det selger bra om dagen :ok_hand:

3 Likes

Da ser det ut til at Testlive er pushet til Live! Blir spennende å se hvordan folk reagerer :nerd_face:

1 Like