Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Sweet. @thomashagen patcher du i så fall TI servern?

Patching I gang. Jeg er ikke hjemme, så får ikke testet

Edit: på vei opp

Edit2: litt skeptisk til om dette gikk bra

Edit 3: jeg må de på dette når jeg kommer hjem i kveld

1 Like

Ser at noen har hatt problemer med serverne og at de driver å ser etter hva som kan forårsake det. Du kan lese om det lenger nede i kommentarfeltet i linken jeg la inn lengre oppe.

1 Like

CE har nå status veeeeeldig positiv på steam :sunglasses:

27 Likes

DEILIG! :sparkler::tada:

2 Likes

Og da er det selvsagt på tide med en patch som Funcom selv sier er mindre stabil…

Just sayin …

2 Likes

Ja, tok en prøverunde og det som skjer når jeg spiller nå er at spillet kræsjer hver gang jeg prøver å fighte mot en NPC :astonished: Har sendt melding til Funcom angående dette, så får vi se om de er raske på labben. Om andre har samme problem vil vel dette bli raskt fikset på.

Edit: Ser nå at det er flere som støtter på samme problem, så dette vil vel raskt bli fikset!

1 Like

Fortsatt Early access, trø ut så mye patcher de klarer før launch.

3 Likes

Patch på vei til testlive som fikser noen av issuene folk har nå.

2 Likes

image

Bli med på Test Live den som har tid :+1:

4 Likes

Conan plats 21 på Steam under tiden det är kaos :stuck_out_tongue:

4 Likes

La inn mitt bidrag der!

2 Likes

Verkade de fungera?

Det gikk iallefall ann å attacke NPC’s. Dog en del lag. Usikker på om det er nettet mitt eller om det var serveren. Såg noen andre klaget på lag også, så muligens serveren de brukte.

1 Like

Hei! Har nylig lest meg opp på Funcom og CE, en klassisk “investere først, lese seg opp etterpå” investering:)

Har ingen formening om selve spillet annet enn gameplays.
Legger merke til at det daglig kommer patch med forbedringer til spillet. Kommer dette til å bli en utfordring? Blir spillet komplett innen lansering?

Når det er sagt: Sitter nå og ser på twitchere spille CE, og de ser da vitterlig ut til å kose seg?!

3 Likes

Spillet er komplett, nå er det bare snakk om å slippe nok patcher slik at alt funker før launch ;D

6 Likes
9 Likes

Bra greier. Mye er tilgitt med dårlige patcher når det kommer ut en fiks et par timer etterpå. :slight_smile:

4 Likes

Han her koser seg jevnt!

5 Likes

Funcom er innom han jevnt og trutt og sjekker hva slags problemer han har.

1 Like