Sweet. @thomashagen patcher du i så fall TI servern?
Patching I gang. Jeg er ikke hjemme, så får ikke testet
Edit: på vei opp
Edit2: litt skeptisk til om dette gikk bra
Edit 3: jeg må de på dette når jeg kommer hjem i kveld
Ser at noen har hatt problemer med serverne og at de driver å ser etter hva som kan forårsake det. Du kan lese om det lenger nede i kommentarfeltet i linken jeg la inn lengre oppe.
CE har nå status veeeeeldig positiv på steam
DEILIG!
Og da er det selvsagt på tide med en patch som Funcom selv sier er mindre stabil…
Just sayin …
Ja, tok en prøverunde og det som skjer når jeg spiller nå er at spillet kræsjer hver gang jeg prøver å fighte mot en NPC Har sendt melding til Funcom angående dette, så får vi se om de er raske på labben. Om andre har samme problem vil vel dette bli raskt fikset på.
Edit: Ser nå at det er flere som støtter på samme problem, så dette vil vel raskt bli fikset!
Fortsatt Early access, trø ut så mye patcher de klarer før launch.
Patch på vei til testlive som fikser noen av issuene folk har nå.
Bli med på Test Live den som har tid
Conan plats 21 på Steam under tiden det är kaos
La inn mitt bidrag der!
Verkade de fungera?
Det gikk iallefall ann å attacke NPC’s. Dog en del lag. Usikker på om det er nettet mitt eller om det var serveren. Såg noen andre klaget på lag også, så muligens serveren de brukte.
Hei! Har nylig lest meg opp på Funcom og CE, en klassisk “investere først, lese seg opp etterpå” investering:)
Har ingen formening om selve spillet annet enn gameplays.
Legger merke til at det daglig kommer patch med forbedringer til spillet. Kommer dette til å bli en utfordring? Blir spillet komplett innen lansering?
Når det er sagt: Sitter nå og ser på twitchere spille CE, og de ser da vitterlig ut til å kose seg?!
Spillet er komplett, nå er det bare snakk om å slippe nok patcher slik at alt funker før launch ;D
Bra greier. Mye er tilgitt med dårlige patcher når det kommer ut en fiks et par timer etterpå.
Han her koser seg jevnt!
Funcom er innom han jevnt og trutt og sjekker hva slags problemer han har.