Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Kanonbra! Dette liker vi aksjonerer! :money_mouth_face:

2 Likes

15 av 15 reviews er positive i dag. Jeg kunne tenke meg å hatt en buffer på 2-3 prosent over 80 og det kan det jo fort bli. Fy fader, tenk om det holder seg på very positive fremover under og etter launch. Vi snakker fort potensiale på noen millioner solgte på alle platformer kombinert, edruelig anslått.

Holder det seg her og peaker på en 11-12.000 i helga så lover dette bra. Om spillet ligger på førstesiden og etterhvert toucher topp 10 jevnlig så er ikke Funcom farlig å sitte i fra dagens kurs. Jeg tror heller ikke peak er nådd for de neste ukene, når det smeller avhenger av når trøkket starter og hvordan salget responderer på dette,(døh!) Det funket forrige gang, når alt var nytt og ukjent. Nå kan de fokusere på det som funket sist og droppe det andre.

13 Likes

Spiller du? Jeg tenker å kjøpe PS, får håpe sønnen vil prøve, men det er ikke hans greie…:confused:
Kanskje jeg blir hekta😀

2 Likes

Nei, jeg spiller ikke, men har PS på hytta og hjemme, så det er ikke utenkelig at jeg kjøper CE på PS for å se hva det er og hva jeg investerer i. Det eneste spillet jeg har spilt på PS er fotballspillet til EA, Fifa.

2 Likes

Vi slog gårdagens CCU, 8309 stycken ikväll trots en ny patch som strulade. Imponerande. Tror vi kommer få se en riktigt fin helg!

9 Likes

Total reviews bikket fra 64% til 65% positive i dag. Bare 5% til CE går fra mixed til mostly positive. :sunglasses:

Iflg steamspy, så er det endel som endrer fra negativt til positivt review den siste tida.

6 Likes

Masse hyggelig lesning a la:

I’m impressed! I came in after the April update so I don’t know how it was before, but my experience has been awesome. As a veteran ARK player I jumped into solo thinking it was more like 7 Days to Die and I found a mix of the best elements of Rust, ARK and 7 Days we the a vast crafting system. The building aspect is considerably better than ARK, but works the same way. The combat is a very nice mix of action and dodging and it can be a small challenge to master it, but it’s not too complex that it throws off new players. With the enhancements coming in the next few weeks, there is no reason this shouldn’t be in Steam’s top 10.

CE ser ut til å kunne ta over tronen i sjangeren. Sagt det før, per i dag er det ingen andre som kan utfordre aldrende ARK og Rust.

Trenden og status er vanvittig mye bedre enn jeg våget å håpe på før launch :clap:

#20 GTS (og 10 over på salg). Spillet selger seg selv om dagen - det sikreste tegnet på at dette kan bli veldig morsomt for både Funcom og aksjonærer.

11 Likes
  • Topp 25 hela natten
  • 80% reviews senaste 30 dagar. 65% alla recensioner
  • ca 1000 fler online nu än samma tidpunkt igår
7 Likes

Även glädjande att se att det börjar komma extremt många TwitchRP streamers till CE

400 viewers atm

2 Likes

En av grunnene til at det er kommet så mange reviews i det siste er fordi de har lagt til en liten post i nyhetsfeeden ingame.

image

3 Likes

Nu börjar de stora hitta Conan! Över 2k tittare nu

16 Likes

De la vel til oppfordringen in game for noen måneder siden?

1 Like

Sant nok, men som du ser så la de den til igjen for tre dager siden. Dette for å kanskje sanke inn litt mere reviews etter den store patchen :smiley:

1 Like

De trykker på med hotfixer! Ny build ute på testlive

Optimization

• Removed log spam caused by particle effects that no longer run on the server

Bugfixing

• Additional fix for “no owner” displayed on building and placeables. Please report any issues you still encounter
  • Fixed a crash related to decay system
  • Fixed a bug related to entering incorrect password for joining a password protected server and getting stuck afterwards if using a gamepad
6 Likes

Funcom er rimelig busy med bugfiksing/testing nå:
image

De har tydligvis prioritert stabilt spill ved launch vs stabilt spill nå, så litt kødd i går. Bra prioritering spør du meg. De har fortsatt Early Access goodwill nå, som de ikke vil ha etter launch. :stuck_out_tongue:

8 Likes

1800 högre CCU än igår samma tidpunkt

1 Like

Som er helt normalt. Du må sammenligne med forrige lørdag for å si noe om CCU stiger.

1 Like

Absolut; i synnerhet om de vill testa ut nåt i ”skarpt läge” innan full release :+1:t2:

Lika viktigt att jämföra mot enskilda dagar så man ser att den organiska tillväxten ökar dag per dag om man tar ut t.ex. ett snitt på 4 senaste veckor

Ja, i en historisk sammenligning, men å si at CCU er 1800 høyere enn i går sier ingen ting for seg selv.