Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

laveste spillertall forrige søndag 4961 kl 06.20
I dag 06,20 5670
Akkurat nå 8011
Siger oppover 8252.
Broom broom 8874

3 Likes

Boom 81% nu senaste 30 dagar

EDIT. 80% igen efter en (!) Negativ review

24 Likes

Og bondespillet som har vært referanse bak oss tidlig på dagen. Veldig bra :grin::grin::grin:

7 Likes

Där tog vi precis 9k. 1150 högre CCU än förra söndagen samma tidpunkt

9 Likes

Utfra google trends og endringen i antall spillere den siste uken, så tror jeg vi ender på 11500 - 12000 i dag. Var litt mer optimistisk før helgen, men snittet her på forumet traff bra, med 11500. :slight_smile:

1 Like

Var det Hegnar som trodde på 7k? :joy:

5 Likes

Tippa 11 selv, ellers 2 negative og resten thumbs up, jævli bra!

1 Like

https://steamdb.info/app/440900/graphs

10116 . Nästan 1000 pers ökning senaste timmen. Drygt 5 timmar kvar till peak :heart_eyes:

8 Likes

Tippet 15k i pollen, håret men innafor.

1 Like

10677 går fort oppover :+1:

2 Likes

2 Likes

Bullish!!!

1 Like

Eg tippa vel 13. Kan gå?? :grinning::grinning::grinning:

Kan ikke tro annet enn at de som solgte fredag gjorde ei blemme…stor blemme🚀

1 Like

Blemme og blemme, solgte du fordi du hadde grei gevinst og takket for deg er vel det ok.
Solgte du for å prøve å få inngang ned mot 19 lav 20, sliter du kanskje litt mere. :money_mouth_face:
11155.
19 plass nå på GTS

4 Likes

HODL! - er så mye på gang fremover at det blir vanskelig å treffe topp/bunn… Sinnsykt deilig utvikling på Funcom det siste året :smiley:

4 Likes

Jeg er glad Conan Exiles fortsatt er i Early Access, de har ryddet opp i utrolig masse bugs siden påske, men de har fortsatt et stykke mye igjen. Funcom får heldigvis veldig bra med tilbakemeldinger. Posten med patches for i går har allerede 72 innlegg. Det er ikke tvil om at Funcom får mye feedback, satser på at verktøyene de har gjør det relativt smidig å fikse problemer. Med i dag, så har de ni kalenderdager igjen før lansering. Det kommer til å være noen trøtte tryner ved launch, men jeg har tro på at PC-launchen blir relativt smertefri. :slight_smile:

6 Likes

Vet ikke om denne er postet her før.

2 Likes

Tenkte det lå litt i kortene at jeg mente alternativ 2. Men da er vi jo enige​:beer::+1:

1 Like

Conan plats 18 på steam