Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

11865 spillere online nå

2 Likes

Han fyren her med 500+ viewers streamer nå: https://www.twitch.tv/serwinterofficial

EDIT: det hadde virkelig gjort seg hvis noen som faktisk kjente Conan Exiles og hadde bra med viewers spillte CE. De litt større som har streamet hittil har vært total newbs. Litt PvP hadde virkelig gjort seg, så det ble litt action. Har til gode å se noen stream ok PvP.

1 Like

Må si at jeg er imponert av at spiller tallet er så høyt. Ikke lenge til launch og all Official servers blir reset :slight_smile:

4 Likes

Ja, det er herlig!
Solen skinner, aksjekursen daler og steamdata blir bare bedre og bedre for hver dag som går. Lukter krutt.

Tror du må ta en prat med vennene dine :wink:

2 Likes

Känner jag Funcom rätt så börjar nog marknadsföringen imorgon och intensifieras mot launch. Man vill ha så störst impact med banners, streamers osv på launch day. All försäljning innan dess är bonus. Tror Funcom är ganska nöjd över att den här uppdateringen gav sån impact i word of mouth

1 Like

Jag har beställt min fysisk kopia på cdon…

:wink:

2 Likes

11993 kom igjen da for pokker, gi oss 12k+ :crazy_face:

1 Like

12.043 :grin::grin::grin:

2 Likes

pussig står 11993 hoss meg :thinking:
Edit: Jippi der klasket den til med 12127 :rocket:

2 Likes

Hvorfor tror du PR-en fra Funcom begynner så tidlig som i morgen? Det er jo da godt over en uke til launch og spillet er klart på Xbox og PS4. Jeg tror de pga konsoll-releasen kjører på med reklame veldig tett på 8. mai. Før det er jo ikke spillet tilgjengelig på PS4 i det hele tatt og Xbox-versjonen som er ute nå har <3 i snittkarakter sist jeg sjekket :stuck_out_tongue:

14

4 Likes

titta på detta och njut :smiley:

4 Likes

#18 :moneybag:

16

2 Likes

#17 plass nå!

7 Likes

Jeg tippet 12k, jeg håper jeg bommer, kraftig!:grinning:

Da har jeg også bestilt😀

https://www.gamestop.no/PlayStation%204/Games/84703/conan-exiles-collectors-edition

4 Likes

Veldig bra presentasjon med han karen her! Artig type :slight_smile: Er dette en av de som pleier å streame på steam?

1 Like

Han är en av många som gjort en ny säsong i Conan Exiles på YouTube sedan den nya uppdateringen :slight_smile:

2 Likes

RIP :bear:

#16 GTS

8 Likes

Lurer på hvor dette skal ende? :rofl:

1 Like

Episk øyeblikk, hørte dette akkurat når du oppdaterte med #16
1 Like