Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Kan meddela att det går reklam för Conan Exiles på Twitch :slight_smile:

7 Likes

Antall spillere er ca 16% høyere nå* enn på lørdag :stuck_out_tongue:

*Dvs, jeg sammenlignet 13:40-tallet, ettersom Funcom patchet spillet rett etterpå, så etter det er det nok bare peaken som er sammenlignbar.

1 Like

Det er flere forskjellige sier ryktene

11 Likes

image
Skal dette ganges med 1,5 eller taes som det er…
Vi ligger og selger 1500-5000 pr. døgn, i forhold til stigning i antall på steam, vil jeg anta
at minst på 3000 i døgnet :grinning:

3 Likes

Vi har vel estimert 2000-40000 pr døgn

2 Likes

Basert på reviews *60 ligger snittet på 1600 grovt regnet siste 10 dager. Tror ikke dette er langt unna sannheten.

3 Likes

Du mener vel 2000- 4000 @Evilfreud ?

Amazon UK only has PS4 copies left!

:ox: :ox: :ox:

Apropos lastet Funcom akkurat opp denne på YouTube:

1 Like

10 063 Synes spillertallene buller litt jeg, 1. Mai eller ikke

3 Likes

På samme tid på lørdag var det 8061 spillere, så med 10063 nå er det 25% høyere. :slight_smile:

3 Likes

Absolutt. Men greit å ha i bakhodet at dette ikke er en vanlig tirsdag og at ccu særlig på formiddagen imorgen, trolig blir endel lavere.
(når børsen er åpen😀)

1. mai eller ikke. En ekstra dag med høye spillertall drar vel litt ekstra kjøpere det også :slightly_smiling_face::dancer:

Yep, ble en null formye. 1600 høres veldig tynt ut

1 Like

Har prøvd å sette opp et regnestykke for salg nå, men det er en ukjent faktor som gjør det til veldig synsing: hvor mange er det som kjøper nå til 30$ i stedet for 40$ ved release og venter med å spille til release? Det kan være 10%, det kan være 70%. Vanligvis så er jo preorder-bonusen på 10%, nå er den effektivt sett til 25%. Spillet er riktignok veldig bra, men hvis man leser reviewene, så ser man jo at de som har gitt reviewet nevner at det er bugs, men at de blir fikset kjapt, så spillet vil jo være endel bedre ved launch. De offisielle serverne blir jo også wipet ved launch.

EDIT: prosentregning. :stuck_out_tongue:

1 Like

Får det stadig kun til 25% rabatt, men følger ellers tanken din…

1 Like

Det er andre gangen jeg gjør den regnefeilen og blir rettet, begynner å bli litt flaut nå :stuck_out_tongue:

2 Likes

Vi har vel estimert 2000-40000 pr døgn

Jepp, vanskelig å være uenig i det estimatet:rofl:

Så det ble tippet salgstall når CE lå mellom 27-35. Mesteparten av tiden var utenfor topp 30. Mener da att du skrev mellom 1000-1500? Nå har CE ligget veldig stabilt på mellom 22 og 17. Skiller det så lite i salg mellom disse plasseringene?

Dette har jeg argumentert for tidligere.
Menneskets natur er å bjeffe om noe er off. Er folk happy hører man sjelden noe. Review tall for beregning av salgstall tviler jeg sterkt på gir representative data.