Hva tror dere om lanseringen? Vil gamebreaking bugs være fikset? Jeg føler meg litt usikker, men nå har jeg heller ikke muligheten til å sjekke nåværende build selv.
Vilken plattform och gamebreaking bugs pratar du om ?
Jeg tenker først og fremst på det jeg leser på steam, tatt utgangspunkt i de drøye 600 siste reviews, samt kommentarfeltet under hver patch-note fra Funcom de siste 2 ukene.
Det er mange positive reviews, men selv i de anmeldelsene er det negative ting som blir påpekt, vice versa.
Edit: Så hvordan opplever dere builden på PC atm?
Jeg har ikke hatt så mange av de små problemene som nevnes, tror det kan komme av andre tekniske ting også . Nå gjenstår det siste finpuss og jeg tror builden blir veldig bra med den fremgangen Fun viser nå .
Ser overhodet ingen gamebreaking bugs når jeg spiller.
Det er veldig vanlig at man sliter med bugs og crashes pga egen hardware. Når få eller ingen andre opplever det DU opplever, så hjelper der ofte å oppdatere drivere etc.
Det har jeg erfart selv og flere ganger i mange forskjellige spill.
Disse reviewene får vi ikke gardert oss mot. Man lasher selvsagt ut mot produktet om man er uvitende…
På PC er det lite gamebreaking bugs ute å går. Det er små og litt større ting, men ingen store. Det mest irriterende er vel at thralls av og til faller gjennom bakken når du skal dra dem tilbake til basen.
På konsoll vet vi rett og slett ikke. Versjonen som er ute på xbox er fra midten av april, og mange av bugsa vi så der er de samme som har blitt rettet på PC etterpå. PS4-versjonen er kun testet av Funcom m/partnere.
Goodie! Forstår også at du har spilt litt i det siste, så du har stemmerett
Sitter oppe hver natt haha.
Nå skal det sies at det er en litt softcore experience å spille på tekinvestor server kontra public server da.
Ganske få spillere.
För några dagar sedan skickade man ut en patch live från testlive som skapade en kritisk gamebreaking bug, men man lyckades lösa det på runt 2 timmar. De crunchar kvällar, nätter och helger nu för att ta bort så mycket buggar som möjligt. De kommer inte kunna lösa allt. Detta är ett open world survival spel så kommer alltid finnas buggar.
På Xbox har det blivit mycket bättre men många har fortfarande en del problem. Skillnaden från PC är att de måste gå igenom en certifieringsprocess vilket innebär att de kommer släppa en day 1 patch med fixes till det mesta.
På PS4 har vi ingen aning om hur det går men de har både intern och extern testning och de externa är extremt duktiga på unreal motorn (Coconut Lizard) https://www.coconutlizard.co.uk/
Vi var 7 på serveren i går. Noen ganske heftige pvp-kamper og noen purges. Du må komme deg ut av ørkenen.
#23 nå.
https://store.steampowered.com/search/?filter=globaltopsellers
Noen som har sett noe til de reklamene som skulle ut i dag?
REklamene går aktivit på Twitch og facebook. De skal legges ut som videoer på CE siden på FB ila dagen.
Har fått opp Conan Ikea reklamen flere ganger på FB nå. Ler like mye hver gang.
Har du ngn länk till “ikea” reklamen?
Den er ikke lagt ut enda.
Den kommer.
IKEA, som i møbelkjeden IKEA?
https://newsweb.oslobors.no/message/450269
In today’s press release, Funcom has released additional videos in the run up to Conan Exiles’ launch next week, on 8 May.
Both the retail and digital marketing activities have started and will continue to be rolled out throughout the launch period of the game.
To read the full press release and watch the video, please visit the “News Section” of the Funcom website: pr.funcom.com
As previously communicated, the game will be released for the first time on Playstation 4, and will exit Early Access on PC and Game Preview on Xbox One on 8 May in all territories except for Japan, where the Playstation 4 version will be released during summer 2018. This will also be the first time the game is released in retail stores across the world.
Badhoevedorp, The Netherlands, 2 May 2018
Funcom N.V.
Och nu ska vi ner som vanligt vid press release!
When asked for a comment about his recent experiences, Conan had a few words to spare.
“I have found a book ten times more diabolical than the Necronomicon or the moldering scrolls of Skelos,” said Conan the Barbarian. “It’s called Assembly Instructions.”