Koch media publiserer også videoene på yuotube
8371 var toppen forrige onsdag, spillertall nå er på 8105. Ser ut til att vi får økning i kveld også.
Edit: der var økningen på plass 8455.
9143 det lar seg høre.
De 10 siste anmeldelsene på Steam er positive, han ene klager litt på kampsystemet og vil ha det gamle. Men gir tommel opp allikevel.
Plats 29 nu! Hoppade precis upp 12 placeringar
Sitat review på steam:
“i will rewrite this review if they actually fix the combat system to the full release but untill then the combat system can go to hell.”
Til tross for dette så gav han tommelen opp da, så kan ikke være så ille
GTS på plass nr 21.
Men hvorfor i faen vil folk ha det gamle kampsystemet?? Det var jo basic som bare det? Veldig merkelig…
Kan være at de som vil bygge og kun sloss litt nå og da, hadde ca 50/50 sjanse før, men nå som det er litt mer komplekst så taper de alt av combat mot folk som spiller for å sloss litt mer?
Dvs de gidder ikke bruke tid på å mestre det nye…
The work was created in-house at the publisher, largely by the marketing team and internal video producer. A freelance line producer as well as lighting, camera, make-up, and prop technicians.
Liker at det er noe de har snekret sammen selv!
Reviews i dag er 17 av 21 positive, dvs 81%
Burde vi ikke hatt en pen oppsving her nå som PR maskineriet har startet?
Med mindre det er forsinkelse på dette søket, er ikke de space reklamene gått viralt
Reviews idag är 26 positiva av 30
17 plass på GTS
Det er bare en (?) time forsinkelse på det søket der (7 dager). Når det kommer til reklamesnuttene, så ser du ikke i googles (søke) trend om de har gått viralt, der ser du evt sekundæreffekten, dvs de som ble såpass interessert at de gjorde et søk på “Conan Exiles”.
Nå kommer det jo ikke så godt fram av den grafen der hvor kjapt interessen rundt CE øker nå. På 2 uker, så har den økt 3x, og er estimert til å øke 33% til fram til søndagen - hvis det ikke blir noen endringer i trenden. Som nok avhenger av hvordan Funcom kjører markedsføringen. Dette estimatet svinger relativt kraftig.
Søket på Conan Exiles PS4 gjorde et skikkelig hopp i går når CE ble featured på PS4-en:
Bra trend, dårlige absolutte tall.
Det er verdt å ta med seg at søketrenden nå er mer enn 2x så høy som den på det tilsvarende tidspunktet før early access launchen. Mye fordi du har rundt 100k veldig fornøyde spillere som har lagt inn bra med timer i CE de siste to ukene. Jeg tror ikke søketrenden kommer til å gjøre noen skikkelige hopp før ca 7. mai - når jeg antar streamingen begynner… Nervepirrende, men sånn er det.
EDIT skikkelig hopp = opp til der den var ved EA-launch, som den er estimert til å være ca 20% av 5. mai.
9,794 CCU, på en vanlig onsdag… blir nok en fin helg dette
Jeg tenkte på det du kaller sekundær effekten, jeg tenkte det var mer en direkte effekt. Men mulig de fleste går direkte til den siden de ellers benytter, for å handle spill kontra google det. Mulig reklamen må sees mer i sammenheng på salg, dvs hopp på gis og ps4 listen antzzo linket til over.
Ps4 observasjonen der var fin!
For å fange opp klikkene som genereres av de som klikker seg gjennom fra videoen så kan man benytte Traffiestimate.com, men bakdelen med deres tjeneste er at de rapporterer trafikk de siste 30 dager, hvilket vil si at du helst skal vite hva tallet for dagen 31 dager tilbake i tid var for å få best resultat. Åpenbart vil forskjell mellom to påfølgende dager også gi en viss pekepinn, i allefall så lenge man kan gå ut fra at CE har ligget i stigende trend i tidsrommet.
Jeg vet ikke hvor kirurgisk presis tallene fra Traffiestimate.com er.
Jeg har jo sett litt på effekten når de har kommet med videoer tidligere med 2m+ views, det gir knapt utslag i google trends.