Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

@Christian har vi noe statistikk på hvor stor andel av PC-spillere som kjøper samme spill til egen konsoll i tillegg? Hvis CE Collectors Edition faktisk er utsolgt i USA kan man begynne å lure?

2 Likes

Har ikke noe data på det, fant heller ikke noe ved noen kjappe søk. :slight_smile:

Nå begynner storegutta med 600k subs å streame :slight_smile:

10 Likes

Plats 18!

2 Likes

Personlig håper jeg majoriteten av streamerne som Funcom kjører på med, på forhånd har et par titallstimer i spillet slik at man får vist bredden og ikke “bare” harvesting osv.
Samt at de er spredt i de forskjellige områdene.

Regner med de har en bedre plan på dette nå enn ved EA, man må kunne sette noen kriterier når man betaler for å få vist spillet.

7 Likes

Folk blir fort lei av å se på nakne folk som springer i ørkenen uten mål og mening

Funcom kan og bør også gi dem gear etc. så de kan kjøre på i de områdene asap.

3 Likes

Greia er at mange av de som spiller har ikke peiling. Det som hadde vært fett var hvis de fant et par streamere med peil, som drev med litt aktiv PvP. :smiley:

2 Likes

HYPE

1 Like

Hoppas de feta streamers får tillgång till det bästa av allt när de kör.

3 Likes
13 Likes

Den ser i alle fall ut til å være utsolgt på CDON, og også på Gamezone.

Det er ikke mulig å bestille på Gamestop US, så det er jo mulig den kan være utsolgt.
image

Samlere står nok for en stor del av kjøpene, ser det har dukket opp ganske mange på Ebay nå.

Jeg måtte kjøpe litt Funcom i dag, Starbreeze hadde gått såpass mye at jeg byttet den ut for en stund. CE gjør det utrolig bra på listene, og det ble litt kjedelig å ikke være inne i Funcom når de nå skal slippe CE.

13 Likes

Bra du tok til fornuften @koe. Tror ikke du kommer til å angre på dette kjøpet​:+1::blush:

Hvis @Celestar skal kjøpe seg opp igjen i morgen går kursen fort over 22-23…

Når CE tikker oppover Steam listene neste uke vil kursen følge etter…

3 Likes

Tror fremdeles på kurs mot 27-30 ila neste uke, blir spennende å se hvordan mf og stream slår.

Kjøpte også litt på 20.90 i dag, allright dagen sett under ett

5 Likes

Alt over 25 kr er bonus for min del :slightly_smiling_face:

Etter launch av Frozen North streamet Lirik. Jens Erik prøvd å gi han og kompisene hans stuff, men de ville ikke ha. Derfor lagde vi ei T-skjorte til han med Nobody wants my stuff. HVis det blir reprise av det, så håper jeg han bruker den

2 Likes

Fant forresten denne skulpturen på servern i dag, laget av @Bullishproof. Den er litt abstrakt så jeg er litt usikker på hva det skal forestille

3 Likes

image

12 Likes

Jens, Andy, Nicole og hun nye er i denne streamen og svarer på ulike ting og tang :smiley:

6 Likes

plats 18 igen!