Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Det må jo være Funcom ut året.første er vi nå, i juni/juli en dipp før Anda slippes løs, så en liten dipp før det kommer oppdatering fra Funcom om at de har solgt 3mill på alle plattformer og salget er stabilt, høyt!
Var det noe mer du lurte på?:+1:

4 Likes

Så här ser det ut på förstasidan i Korea just nu :smiley: (H2 interactive)

14 Likes

http://www.gamepara.com/

En till av H2 interactives hemsidor. Startsidan!

7 Likes

@antzzo Bra att du håller svenska uppdaterad på Avanza :grin:

3 Likes

klanen min hadde photoshoot før idag… det gikk jo bra.

18 Likes

TestLive Patch Notes (03.05.2018)
New TestLive patch is out! Just to note, we have removed the EA splash screen at the start of the game as well as the EA banners. This is in preparation for launch so it won’t still be there on the 8th. :slight_smile:

Bugfixing

• Fixed a player collision problem when logging into a server with the setting active to leave offline characters in the world
  • Removed unarmed attacks from human npcs and gave them stone daggers instead to avoid players being able to obtain and equip unarmed attacks which bug out their characters
  • Fixed an issue with Steam achievement unlocking
  • Fixed a text cut-off issue with “take all” button

General balance

• Rebalanced the Mitra spear and Acheronian sickle
  • Slightly increased blockee rebound time for 2h spear heavy attacks
  • Slightly reduced blocker confirm time for 2h spear heavy attacks
  • Cripple effects for melee weapons have been reduced in efficiency
  • Lowered the damage of the sickles
  • Fixed issue where poison stacks could increase as it was ticking (caused by the weapon being listed * as the “damage causer”, which could still be poisoned)
  • Also fixes issue where poison was affected by armor penetration of the weapon that caused it
  • Fix to make javelins have DM’s and not icons wrongly assigned, thus crashing the server

Healing rebalance

• Reduced the effect of the Receptive perk (Vitality 40) from +100% healing to +25% healing
  • Healing potions now take 10s to heal, increased from 5s. Total healing remains the same
  • Regeneration from healing potions now breaks on taking damage
  • Bandage healing does not break on damage and removes bleeds and cripples at the end of the effect
  • Bandage healing now breaks on movement
  • Bleeds now stack up to 20 times and lasts for 20s. Up from 10 stacks and 10 seconds. Bleed damage scaling per stack reduced
  • Removed drop from greylotuspotion that overrode healing
  • Removed over-the-top-healing from the grey lotus potion that overrode healing
11 Likes

Digg! Da er spillet stabilt nok til at de har begynt på balanse. Håpet de ville rekke noe av det før launch, så genialt at det er i gang nå

10 Likes

Ja, jeg er mektig imponert over hva de har fått til de siste ukene!

2 Likes

Jepp, også skjønner man at de begynner å nærme seg release, siden de nå har patchet testlive tre ganger uten å legge ut på live. De vil ikke ha 100k irriterte spillere. :stuck_out_tongue:

8 Likes

Glad jeg slipper å forklare handelen i Funcom til utenlandske investorer :sweat_smile:

2 Likes

Funcom jobber døgnet rundt om dagen. Glad jeg ikke er HMS-ansvarlig eller verneombud på Oslo-kontoret :muscle:

Det kommer til å være verdt det, det tror jeg de skjønner bedre enn de fleste her inne :money_with_wings:

6 Likes

Nej precis, handeln går inte att förklara. Den är lika märklig i uppgång som nedgång. Det är väl därför man knappt reagerar när det står +/- 5% längre. ”Jaha se där ja. Det ändras säkert nästa sekund” :joy:

2 Likes

Bare å lese dagens aksjonærtråd for å skjønne hva dette handler om :wink:

Ah du menar ”miljonflashen” :joy: saknar ord

Jeg digger at Funcom får kjørt tre uker med i gjennomsnitt 7000 “testere” døgnet rundt. De fiksene vi ser nå er ting som man vanligvis først hadde fått ut etter release. På PC, så er jeg overbevist om at kvaliteten på det som slippes er veldig bra og at risikoen for at den ikke er det minimal.

Jeg vet ikke om noen andre har nevnt det, men reviews siste 30 dager er nå på 82% positive. 13.04.2018, så var den på 71%. Jepp, folk er vesentlig mer fornøyde nå. :slight_smile:

6 Likes

Ni som spelat en hel del CE, vad har ni för åsikt om raid timern? Ser att en del whinar om det på twitter.

Är det en big deal för många tror ni?

Funcom kommenterte at ved EA-lansering, så hadde de 400 servere av totalt 16000 servere. Dvs at de kunne max ha 16k concurrent spillere, mens det ved launch var 53k concurrent…

En aspekt som också måste vägas in är att en stor grupp potentiella köpare (oavsett system) undviker att köpa EA-spel.

Jag tror många innehavare av PC och Xbox avvaktar full release och hur spelet tas emot då innan de själv överväger köp. Det här tror jag kanske är speciellt utbrett på Xbox där early access är en ännu mer nischad tjänst.

Så förhoppningsvis återkommer denna grupp och köper spelet med en lyckad lansering! :grinning:

Detta är bara min personliga uppfattning så inte be om källa :wink:

2 Likes

Jeg bestilte meg Collectors edition nå. Har ikke funnet den tilgjengelig, men nå var det mulig på gamestop

2 Likes

Torsdagens peak, 96, forrige torsdag 66. 45% opp på en uke. Wow. :stuck_out_tongue:

12 Likes