Jo. Som jeg så tydelig skrev så vil hele launchen bli katastrofal om ikke han streamer.
Katastrofal om en streamer ikke spiller det? Er ikke det en relativt bombastisk uttalelse?
Det ser man att visa överdriver lite här…
Ja her må man være tydelig .
Det jeg skriver er jo at CE flopper og kursen skal ned.
Hadde et ønske om Cohh + CE… men Funcom har sikkert sikret seg noen andre spenstige.
Foreslår at du leser litt flere innlegg:wink:
Riktade ingen kritik mot dig bara försökte förklara för allmänheten
Takker.
Tror det er noen her som sitter ytterst på stolkanten nå og tar seg særdeles nær av det aller meste . Beklager Evil og Fjert om jeg ikke er tydelig nok.
Dere legger nok endel mer mening i det jeg skrev en det som var intensjonen.
Jeg skulle ønske cohh streamet, det var det eneste. Jeg er som sagt sikker på at Funcom har skaffet noen andre spenstige streamere
Regner med de har leid inn noen streamere til å spille også nå selv om wipe kommer om et par dager.
Noen som gidder lage en poll på hvor høyt oppe vi tror CE kommer på twitch i løpet av helga?
Sansynligvis vil ikke streamerene starte før 24timer før launch som sist. Altså mandag.
Det er allerede en poll for det
Edit: eller mulig det var CCU
Trolig mest trykk da ja. Kanskje vi må klare oss med de som streamer “frivillig” i helga
Tror riktignok twitch har en del høyere besøk i helg enn på en mandag, så en topp 10 -plassering i helga hadde nok hjulpet litt på salget det også. Men vi kommer trolig ikke dit uten betalte streamere
Måtte scrolle litt for å lete, men fant bare CCU ja.
Nu är vi även tillbaka på första sidan på Steam:+1:
Jeg lurer veeeeldig på hvor mange fysiske kopier Gamestop hadde bestillt.
Jeg tror det SMELLER.
Baisseren i meg tror det må være snakk om få kopier, ellers er det jo hinsides bra