Nr 21 nu😎
Når spillet ligger lenger ned enn 20. plass på PS4 retail-listene, så sjekk hvilke titler som ligger over. Er det titler som selger spesielt mye idag? Hvis ikke så er det ikke noe å skryte av. Alt bedre enn 7.-8. plass synes jeg er bra, men utenfor topp 10 tror jeg ikke er spesielt mange kopier. I tillegg har jeg sett folk sortere listene etter “best selling pre-orders” osv. Hvor ligger en 15. plass på bestselling pre-orders på en total liste over bestsellers? Kanskje utenfor topp 50. Umulig å si. Og plasseringen hos mindre butikker er heller ikke så relevant. Ok, så er butikken som tok inn 10 kopier utsolgt. Men butikken som tok inn 30 kanskje har mer enn halvparten igjen. Det blir vanskelig å vite.
Jeg er ikke imponert så langt, men det kommer sikkert til å gå ganske greit likevel.
Bør vel være topp 5 på bestselgere etter lansering minimum. Er det noe annet enn God of War som er sluppet seneste tid? Mer enn rimelig å forvente plassering på topp 5.
De som har fått tak i spillet fysisk på PS4 kan spille det ser det ut til. Er et par som påstår de streamer det på twitch. Det går også an reviewe spillet.
Frankrike - 111 reviews, 5 stjerner i snitt. https://store.playstation.com/fr-fr/product/EP1833-CUSA10486_00-CONANEXILESPREOR
USA - 139 reviews, 5 stjerner i snitt. https://store.playstation.com/en-us/product/UP1850-CUSA10608_00-CONANEXILES00001
5 stjerner i snitt er ganske bra
Vanskelig å anslå salg. Hovedgrunnen til positiviteten er den flotte trenden og organiske økningen på listene knapt uten noen som helst PR. Når CE blir utsolgt i Collectors Edition på Gamestop USA viser det at interessen er stor. Det samme skjønner vi når spillet stiger på Amazon (heller ingen liten butikk) dag for dag nærmere launch. Det selges mange kopier hvis du nærmer deg toppen på Amazon over PS4 spill - hvor mange? Umulig å si. Men det er mange.
Helt enig, og hadde PR-en for spillet på PS4 startet tidligere enn for et par dager siden, så hadde jeg vært veldig beskymret. Nå er jeg bare avventende.
PS: i absolutte tall, så er disse tallene ikke bra, som nok reflekteres i listeplasseringene. Trenden derimot er veldig bra.
Jeg er svært imponert - trend og salgsplasseringer er vesentlig bedre enn jeg turte å håpe på i tiden før launch.
Jesus-patchen CE trengte kom faktisk (@Evilfreud, du husker jeg har mast om den). Og den snudde alt - nesten for godt til å være sant.
Men ja, så her må det handle om veldig ulike forventninger.
Du forventet bedre trend uten PR-kjør? At CE skulle - bokstavelig talt - toppe listene uten markedsføring?
Det synes jeg fremstår helt urealistisk.
Xbox-versjonen hadde det den også før launch.
UK har 112 reviews https://store.playstation.com/en-gb/product/EP1833-CUSA10486_00-CONANEXILESPREOR
Germany har 112 reveiw https://store.playstation.com/de-de/product/EP1833-CUSA10486_00-CONANEXILESPREOR
Fint med 5 av 5 stjärnor. Jag tror PS4 har sålt mycket bättre än vi tror. Detta är bara Retail än så länge
Liker alle 5 stjernene jeg ser. Dette blir bra ass.
Salget i PS Store kan overraske. Det er PS4-versjonen generelt jeg har størst forventninger til
Spillet så ganske pent ut på PS4-streamen.
5 stjerner i snitt? Har bagger kjøpt playstation kontoer?
Wtf,det er jo dritbra
Håller med. Spenderade runt 2 timmar igår kväll och tittade på runt 10 olika PS4 streams. Jag såg inte en enda DC <3
Hadde ikke det noe med at funcom måtte rolle tilbake til en tidligere versjon fordi nudity kom med?
Stemmer. Pga. en feil i MS-butikken måtte Funcom scrappe en relativt stabil build og publisere en relativt rævva en.
Viktig del av forklaringen på problemene.
Spørsmålet er om multiplayer blir like smooth på PS4-en, hvis det blir ok eller bedre, tror jeg det kan bli veldig bra. Som du kommenterte singleplayer/coop ser ut til å funke bra.
Jag tänker såhär: Om man tittar på steam och de spel som förra året var mest lönsamma, som sålde Platinum…tex Tom Clancy Six Siege eller ARK. CE har nu legat konstant före dem sista tiden. Det borde vara en indikation på bra försäljning. Vad gäller PS4 så är jag inte ett dugg orolig, tror det kommer smälla rätt bra. Men som med allt så är det ju bara spelulationer och jag kan hålla med om att ligga högre upp på listorna hade varit roligare. Tror bara att man inte ska underskatta topp 30, köps nog mer än vad man tror☺️
Regner med vi slipper en gjentagelse av dette på ps4, kanskje vi klarer å beholde høye reviews
Det er noe av greia, men reviews er ikke noe bedre nå, 8 mnd senere