Plats 10 på Gamestop. Har jag räknat rätt nu @antzzo ?
God of War FLYGER av hyllorna och CE är inte långt efter.
Japp
Jo, men spill som solgte ekstremt bra for et år siden trenger ikke selge så bra akkurat idag, så der er jeg ikke helt enig. Det eneste det indikerer er at CE selger bedre idag enn de spillene du nevner…idag.
Såklart. Men det ger en fingervisning👍 Och du har väl sett listan över de spel som legat top25 och intäkterna för dem spelen? Ser RÄTT BRA UT.
Jeg synes spillet nå begynner å se så bra ut at det kan etablere seg på topplistene på samme måte som ARK og Rust har gjort. ARK har solgt et åttesifret antall kopier, og selv om en god del av disse har kommet ved launch har spillet solgt jevnt og trutt gjennom hele sin levetid. Nå tror jeg CE er blitt såpass bra at det kan ta opp kampen, og om Funcom opprettholder utviklingen kan bullscenarioet over tid knuse alles forventninger.
Bra skrivet. Exakt min tanke👍
Sen har Conan en liten nackdel som kanske är en struntsak men som jag tror gör att de kunde legat lite högre upp. Steams källkod verkar vara 20 år gammal för kikar man i listplaceringen på datumet så står det 30 jan 2017 och inte release datum 8e maj. Steam har förklarat att de inte kan ändra datum på ett redan släppt spel… eftersom Conan gick ut på EA. De kan bara ändra datumet igen när spelet går ur Early Access. Jag tror att CE får många kunder när de står “8e maj”. En tanke… kanske har helt fel
Tror ikke datoen har så mye å si gitt, derimot så har mixed-ikonet , nok mer å si. Med 83% positive reviews, så går det ganske fort å få den opp til 70% og en tommel opp.
Mixed reviews är också en sak som påverkar men du får komma ihåg att Conan Exiles inte syns under “kommande spel” pga sitt gamla datum.
Se på Pubg. fortell meg at mixed har mye å si ?
Hadde CE vært like kjent som PUBG, så hadde ikke mixed hatt noe å si
Pubg har hatt mixed fra de hadde et par hundre k solgte…
Sammanfattningsvis kan man ju då säga att CE med releasdatum i jan 2017 är ett storspel som många köper😅.
Jeg vet ikke hva du prøver å argumentere for, er det at reviews ikke har noe å si?
Er det bare ARK som er konkurrenten innen sjangeren på konsoll ? Virker som “nyeksponerte” spillere er mye mer positiv enn de som har litt erfaring fra survival genre.
Här kommer ytterligare statistik från en butik. Nr 3 på top seller. Kanske inte säger så mycket men ändå😁
Folk med för stora förväntningar (typ GTA eller andra stora titlar) kan gärna hoppa ur imorgon… blir lättare för kursen gå upp i lågom takt under lång period…
Sånt känner jag när man läser visa folk här…
Skal ikke alle ut i morgen? Trodde det var planen…
“Jeg er ikke imponert så langt, men det kommer sikkert til å gå ganske greit likevel.”
Du er ikke imponert så langt? Jeg velger å stole på tilbakemeldingene, de er jo overveldende positive, og bedre kommer det til å bli for skaperne er ikke ferdige. Spillet er helt rått nå og jeg tror mange kommer til å bli overrasket over hvor godt Ce kommer til å selge. Jeg tipper 2,5 mill kopier, minst, innen 2018.
Når det gjelder Funcom så stoler jeg bare på meg selv og det jeg snapper opp her og der. Akkurat som med TSW, akkurat som med Fashion Week Live, Pets VS Monsters og Lego Minifigures Online. Fort gjort å se seg blind.
Det hadde jo vært fantastisk! Håper du har rett
Går det tekniske etter planen på konsoll så tror jeg det kan bli bra.