Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Hoppas jag har en collectors-edition väntandes hemma ikväll! I så fall uppdaterar jag med en unboxing-bild lite senare :wink:

4 Likes

92 % positive reviews hittil i dag. Tenker at det sier utrolig mye på hvor bra spillet er blitt.

4 Likes

Amazon Best Sellers #17 #PS4 :muscle:

7 Likes

Mistenker at Amazon best seller listen er basert på et ganske langt glidende snitt ettersom CE klatrer så jevnt.

Nr 11 på GTS på steam!!

9 Likes

Og det er før streamerne…

1 Like

Ninja!

Jeg skulle til å si det samme. Salget som fikk oss opp på #13 GTS var pressedekning for flere uker siden, noen reklamesnutter og word-of-mouth fordi spillet er bra.

Hvordan kommer det til å se ut når Funcom kjører på med en massiv PR-kampanje med reklame i tillegg til at de kommer til å sponse nok streamere til at CE kommer på førstesida av twitch? :stuck_out_tongue:

EA-releasen gikk rett til #1 GTS på kun twitch. Det var riktig nok i januar. Nå nådde Frostpunk 250k solgte på 66 timer, så jeg har gjettet på #2 GTS ved lansering. Satser på at jeg har bommet med en plassering.

I tillegg, så får du kryssreklame ved at Conan Exiles nå er tilgjengelig på PC, Xbox og PS4, ikke bare PC. :stuck_out_tongue:

8 Likes

Blir faktisk skuffet om ikke Conan kommer på #1 GTS på steam, men hvor lenge den evnt. holder seg der, det er det jeg er spent på! :heart_eyes:

En ukes tid på topp 3 og vi snakker flere 100 tusen solgt. Nå kommer belønningen, karer.

3 Likes

Exactly…faen meg spent på ikveld/morgendagen

2 Likes

dat PM frå funcom

For å nå førsteplass må det 20 ganger så mye spill pr dag som det gjør nå. Altså 50-60 tusen spill solgt på en dag.

1 Like

plass nr 10 på GTS steam nå!

9 Likes

HÖRDE JAG PLATS 10 PÅ STEAM??? BOOOM :sunglasses: grymt

4 Likes

Dessutom utan någon PR! BAM!

1 Like

Det stemmer nok ikke heelt med sannheten da

1 Like

OK. Ska vara lite mer tydlig. Plats 10 innan det stora PR maskineriet satt igång. Bättre så?:wink:

PR har startet, og det tok en time å få CE fra #13 til #10

5 Likes

Noen som vet om Funcom skal ha betalt store streamere for i dag? Antar meget sikkert at dem har til i morgen, men mtp. at spillet blir lansert i morgen og prisen også går opp, så tipper jeg at dem ikke dukker opp før da.

1 Like

Begynner nok i kveld… Senest i morgen. Men kan ikke skjønne annet enn at de kjører på fra og med i dag.