Hoppas jag har en collectors-edition väntandes hemma ikväll! I så fall uppdaterar jag med en unboxing-bild lite senare
92 % positive reviews hittil i dag. Tenker at det sier utrolig mye på hvor bra spillet er blitt.
Amazon Best Sellers #17 #PS4
Mistenker at Amazon best seller listen er basert på et ganske langt glidende snitt ettersom CE klatrer så jevnt.
Nr 11 på GTS på steam!!
Og det er før streamerne…
Ninja!
Jeg skulle til å si det samme. Salget som fikk oss opp på #13 GTS var pressedekning for flere uker siden, noen reklamesnutter og word-of-mouth fordi spillet er bra.
Hvordan kommer det til å se ut når Funcom kjører på med en massiv PR-kampanje med reklame i tillegg til at de kommer til å sponse nok streamere til at CE kommer på førstesida av twitch?
EA-releasen gikk rett til #1 GTS på kun twitch. Det var riktig nok i januar. Nå nådde Frostpunk 250k solgte på 66 timer, så jeg har gjettet på #2 GTS ved lansering. Satser på at jeg har bommet med en plassering.
I tillegg, så får du kryssreklame ved at Conan Exiles nå er tilgjengelig på PC, Xbox og PS4, ikke bare PC.
Blir faktisk skuffet om ikke Conan kommer på #1 GTS på steam, men hvor lenge den evnt. holder seg der, det er det jeg er spent på!
En ukes tid på topp 3 og vi snakker flere 100 tusen solgt. Nå kommer belønningen, karer.
Exactly…faen meg spent på ikveld/morgendagen
dat PM frå funcom
For å nå førsteplass må det 20 ganger så mye spill pr dag som det gjør nå. Altså 50-60 tusen spill solgt på en dag.
plass nr 10 på GTS steam nå!
HÖRDE JAG PLATS 10 PÅ STEAM??? BOOOM grymt
Dessutom utan någon PR! BAM!
Det stemmer nok ikke heelt med sannheten da
OK. Ska vara lite mer tydlig. Plats 10 innan det stora PR maskineriet satt igång. Bättre så?
PR har startet, og det tok en time å få CE fra #13 til #10
Noen som vet om Funcom skal ha betalt store streamere for i dag? Antar meget sikkert at dem har til i morgen, men mtp. at spillet blir lansert i morgen og prisen også går opp, så tipper jeg at dem ikke dukker opp før da.
Begynner nok i kveld… Senest i morgen. Men kan ikke skjønne annet enn at de kjører på fra og med i dag.