Det blir jo bare gjetting fra vår side, vi får se
PR maskineriet er da i full gang. Følger dere ikke med?
CE bør nærme seg top 5 i dag. Siste dag med lavere pris på steam. Streamerne må sørge for at CE holder seg top 5 en stund. Det er ikke noe krise om CE ikke når helt opp. CE er ikke nytt, så er ikke så sikker på at det skjer. Så må man ikke se seg blind på steamplassering heller. Tror det selges betydelig på PS4 og.
Nå må varen levere, så går kursen opp. Så enkelt er det. Mye står og faller på leverandør av servere. I morgen kommer syretesten.
Nr 10 nå på GTS.
Jeg tror det store steamere fokuset starter imorgen etter launch og mot langhelgen
Man kan ju ha olika uppfattning ang pr maskineriet. SJälv anser jag att det drar igång ordentligt när vi får flera streamer att köra på.
Regner med Funcom har sendt et par solide folk som er on-site hos serverleverandør i morgen. Står klar med pisken om de trenger hamsterne til å løpe.
Trengs ikke. G portal er tysk panserkvalitet. Skal mer til enn CE launch for å rikke den
Det må da være perfekt å kjøre streamingen i kveld, når serverne er nede?
CohhCarnage kanske streamar ikväll?
Faen! Ble oppringt fra Game Stop lokalt. De har ikke fått inn Collector edition som jeg har bestilt hos de!!!
Hva betyr det???
Betyr at du ikke får Collectors Edition?
Ser på kursen många är besvikna på att spelet klättrar på topsäljar listan. Vist de tappar 10$ per såld och senaste tiden har de säkert tappat 500 000$ på senaste veckorna försäljning, men man får se att de ger marknadsföring och lite större chans kunden är nöjd när man köpt spelet billigt, antagligen kommer de vara tidigare köpare av DLC mm.
Han hadde opp mot 20k seere på Pillars 2 så det hadde vel vært kjekt ja.
Han er en av få populære streamere som faktisk spiller lenge og dekker så og si alt av innhold. Streama vel rundt 30 timer ved CE EA release.
Så finnes det sikkert noen som får 10k flere seere. De løper rundt i ørkenen nakne og synes det er kjempe stas i 30 min, og ingen av seerene gidder kjøpe spillet…
Foretrekker alternativ 1, men det er sikkert fordi jeg er en gamling langt opp i tredveåra😆
Da var Conan Exiles nr 6 på Gamespot 50 PS4
Hvilken liste ser du på? poster du link
TAkk!
Klättrar i USA också, 14:e plats Steam top sellers p.t.
USA drar CE opp på ~top 5-7 ila. kvelden