En skrev på hegnar-forumet :
Lirik, Shortyy, GiantW og dashMEDI skal alle streame Conan på tirsdag!
Skal disse spille Conan, så skal helt sikkert resten av de største streamerne også vise frem spillet…
En skrev på hegnar-forumet :
Skal disse spille Conan, så skal helt sikkert resten av de største streamerne også vise frem spillet…
Väldigt postivt att bara söka på “Conan Exiles” och se de senaste inläggen på Twitter. Många streamers, press, spelsidor osv som twittrar om CE release, streams osv i morgon
Och från flera olika länder
CE stuper fra nr 10 til nr 11. Selg😂
Nr 13 på Amazon nu!
Atratos
I går kl 23:00
295
Del
Rapportér
Svar
Jeg er helt trygg på at Funcom for lengst har inngår avtaler med trekløveret Lirik-Waffle-Shorty. Det blir fest i morgen.
Har du kjøpt tilbake noe ?
Trenger mer enn en påstand fra HO for å tro på det. Bevis?
Håper funcom pimper de opp med bra gear og en påbegynt base oppe i trærne i jungelen Da blir det WOW faktor herfra til månen
Antzzo ba om bevis paa hvor paa HO en person hadde uttalt dette. Jeg er kun den som bringer linken til TI.
Bevis faar du be andre om, men uansett saa vil det vel ganske fort bli klart om det er noe hold i dette.
Bare å spørre en av gutta når de streamer i kveld Men som sagt, selvfølgelig har Funcom hanket inn de største for lengst.
Har det som ikke røk på Stop los.
GTS #13 nå…
Strong sell!
Sorry fikk ikke med meg postene ovenfor av en eller annen grunn
Flaks at børsen er stengt!
Starter på 18,50 imorgen da
GTS 12 igen
Kjøp!
Neida, blir for tullete å kjøpe/selge på listeplasseringer som varer i kvarterer av gangen. Likte dog at vi nå er i 10-13 området, godt opp fra tidligere dager. Satser på 7-10 i kveld?
Det blir veldig interessant å se på PS4-salget, det har såvidt begynt å ta seg opp, spørsmålet mitt er om det faktisk kan bli en bestselger.
haha, man kan inte annat än älska hetsen på TI och Funcom. Bland det roligaste jag upplevt som investerare på länge. Cred till alla som bidrar!!
PS4 försäljningen tror jag vi alla har underskattat. Där kommer det smälla!