PS4-streamingen i helgen + lav kurs i dag gjorde at jeg er oppe på ny ATH i aksjer i Funcom. Vet om det var lurt 16:25 i morgen ettermiddag.
Er det satt noe tidspunkt imorgen?
Övertygad om att det var ett bra drag! Idag skakade vi av oss alla som är nervöst lagda. Varför sälja idag när det är resten av veckan som gäller? Har så svårt att förstå det! Jag köpte 20K till idag så nu är det en stor position (relativt sett såklart).
1300 åpner de offisielle serverene. Spillet får ny pris 0200 inatt.
AndyB, Nicole, Jens og hun nye dama skal streame fra 1200 ca.
Fordi du kun var med for pre-launch hypen og ikke vil ta risikoen ved å sitte over lanseringen.
Noen store streamere som begynner i kveld, eller er det fra imorgen av det virkelig smeller?
Men det är ju den risken man vill ta?
Nei, det er risikoen du og jeg vil ta, er nok mange som kvier seg.
Jeg savner info om hvordan det gar med xBox.
PS og PC virker a vaere i boks, mens det er mer stille om xBox.
Var vel slik at de maatte vente til launch patchen for virkelig aa fa med seg alt der.
Kanskje er XBox undervurdert og vi star foran en gedigen positiv overraskelse fra i morgen (ogsa der)!
De kan kun ha 1 patch til godkjenning til enhver tid. Derfor har de launchpatchen til godkjenning. Eller Day 1 patch som den også kalles.
Det gjør at xbox ikke har fått de 3-4 hotfixene som PC har sett.
Funcom har ikke brukt et sekund på å markedsføre xbox-versjonen, ettersom den som er tilgjengelig nå ikke er noe god. Da gir det mening å fokusere på PS4-versjonen og PC-versjonen, og så heller kjøre på med reklame for Xbox etter at den versjonen har fått bedre enn 3 av 5 stjerner i review score.
Exakt, men då kanske man ska köpa Atlas Copco eller liknande:) Det man som investerare också måste förstå är att om du vill tjäna duktigt med pengar är det RISK ON som gäller. Sorry to say. Men som sagt, skönt med en “utskakning” idag.
Med tanke på hvor skuffet meg og @Christian ble av Xbox-launchen den gang så er det bare en vei, opp fordi opp… Kan bare bli bedre fra nå av
Hvorfor det? Fra 10 kr i November til 20 kr i dag gir jo bedre avkastning enn det meste.
@H.L jeg er enig, og forventningene mine til xbox nå er lave. Veldig lave. Alt de leverer er bonus.
haha, ja det stämmer. Men hur många har lyckats med den bedriften? Du och jag iofs:wink:
Jeg klarte å få snitt på litt under 13 før jeg kjøpte i dag.
Bara att gratulera!
Grei reklame å få poste på PS bloggen!
Refresher steam ved jevne mellomrom. GTS #11 nå
Du må refreshe mer!
10!!!