Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Det blir ekstrem økning når de tunge streamerne drar igang. Pubg er kun vippet av 1 plass en håndfull ganger for kortere perioder. Klarer CE førsteplass så snakker vi fort 100.000+ i døgnet

Edit: 75-100.000+

1 Like

Tjah, PUBG har jo blitt review bomet ganske greit.

3)The BIGGEST PROBLEM WHICH MADE ME HIT THE THUMBS UP IS ------- GREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEED!!!
Developers greed for money, and EARLY ACCESS GAME with MICRO TRANSACTIONS, it just says it all about the future of pubg.

205 posive og 520 negative reviews tror jeg ikke er en indikasjon på at de har solgt 725*50 kopier. Jeg tror sannheten ligger nærmere 400 * 50 = 20k kopier. Ved lansering sist, så tenker jeg det var 70k solgte første dagen.

Det var jo det som skjedde sist. :slight_smile:

Jeg synes det er rart, dette påvirker review scoren deres direkte, og de sier den påvirker salget.

Umulig å si, kommer an på konkurrentene. Ta reviews ganger femt til seksti?

1 Like

Nr2######

11 Likes

26 Likes

Husk at det ligger 9 spill på salg bak CE på topp 25, så CE er kanskje egentlig bare nummer 11…

#omvendthausselogikk :joy:

1 Like

Nr 1 i USA :money_mouth_face:

bilde

15 Likes

La meg korrigere meg selv når ingen andre gjør det. Tidligere økte pubg hardt daglig, men det har kanskje dabbet noe av selv om jeg tror de selger massivt enda. Nylansering av feks far cry, hvor lenge var de på topp? At CE selger 50.000 i døgnet med førsteplass tror jeg ganske sikkert. De tar den senere i dag og det blir baluba i morgen kursmessig!

2 Likes

Konklusjon: 65% av forumet er allerede blitt positivt overrasket i dag. Satser på at jeg også blir positivt overrasket.

Jeg tenker det kan bli fint vært for litt jogging i morgen. :athletic_shoe:

8 Likes

Hur ska man sova inatt? :smiley:

4 Likes

Godt, veldig godt. :slight_smile:

4 Likes

Inte sova. Följa med :joy:

1 Like

Jeg skal sove på min fiktive dobbelseng av gullmynter og avkappede hoder fra Conan Exiles land. Sove godt skal jeg og!

1 Like

Blir nok en spennende dag på børsen i morgen. Synd at jeg skal tilbringe dagen min med makroøkonomi eksamen :roll_eyes:

Är börsen stängt på torsdag i Norge?

Ja …

Bra då kan man vila lite… :stuck_out_tongue: mycket aktion sista dagar

5 Likes

det jobbes:

2 Likes

Ja så den. Og de har fått opp noen servere i russland. Håper europa servere er rett rundt hjørnet nå :crossed_swords:

Taiwan også nå :smiley:

image

Edit: Håper de får opp Sør-Amerika ASAP snart også…

2 Likes

Har dere linker @Alex @Deus