Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Min fysisk kopia har inte kommit än… kommer imorgon… så jag tror många som har inte fått spelet hemma än

Lite tyst… alla tittar på Lirik :smiley:

Kan også meddele at samtlige nye servere som ble lagt til i Europa (6 stk) ble så og si instant fulle!

5 Likes

Spiller for øyeblikket på PS4 ! Funker utmerket !

14 Likes

3 plass på GTS :money_mouth_face:

8 Likes

Singleplayer, coop eller multiplayer? Hvis multiplayer, hva slags server/server populasjon? :slight_smile:

:joy:

4 Likes

Å spill 1200 timer og gi en crap review er som å klage på maten but still eat all of it!!

3 Likes

Hun dama fra Kroatia var rimelig strøken :heart_eyes::heart_eyes:

37000 som ser på nå

1 Like

Sånne folk skulle ha blitt “shadowbannet” fra reviews for alltid. Helt latterlig

3 Likes

Pheeew. Tok jo bare en halv kveld å lese igjennom dagens Funstuff på TI :heart_eyes:. Håper dere kan hjelpe meg med dagens dilemma. Når skal jeg legge inn PS4 kjøpet mitt? Nå for å sikre start hype? Eller som support mot slutten av 2018 når salget flater litt ut? :yum:

3 Likes

De raser fort på listene på Amazon om de er utsolgt. Kan ikke ha hatt mange eksemplar da.

1 Like

Oops. Pillars2 kom vist tilbake med et brak de og. Spoke too soon.

Men stabilt top 5 i en lengre periode er fantastisk bra det og. Steam er jo bare 1 av flere platformer.

Lirik stikker til public server?

2 Likes

Litt uklart utfra hva jeg har sett

Endowment, er det kun pênis-størrelse eller kan man justere volumet av det kvinnelige kjønnsorgan også?
Noen som vet?

1 Like

Spør du for en venn?

3 Likes

Å bli angrepet av en sør-amerikansk bollemus på 5 kilo kan medføre traumer:sunglasses:

1 Like

Synd med GTA 50% salg

Fast CE säljer ju inte mindre bara för att GTA är på sale, det innebär bara att GTA drar in lite mer :nerd_face:

4 Likes

Gilla bara placering 3 bättre. Snyggare :joy:

4 Likes