Min fysisk kopia har inte kommit än… kommer imorgon… så jag tror många som har inte fått spelet hemma än
Lite tyst… alla tittar på Lirik
Min fysisk kopia har inte kommit än… kommer imorgon… så jag tror många som har inte fått spelet hemma än
Lite tyst… alla tittar på Lirik
Kan også meddele at samtlige nye servere som ble lagt til i Europa (6 stk) ble så og si instant fulle!
Spiller for øyeblikket på PS4 ! Funker utmerket !
3 plass på GTS
Singleplayer, coop eller multiplayer? Hvis multiplayer, hva slags server/server populasjon?
Å spill 1200 timer og gi en crap review er som å klage på maten but still eat all of it!!
Hun dama fra Kroatia var rimelig strøken
37000 som ser på nå
Sånne folk skulle ha blitt “shadowbannet” fra reviews for alltid. Helt latterlig
Pheeew. Tok jo bare en halv kveld å lese igjennom dagens Funstuff på TI . Håper dere kan hjelpe meg med dagens dilemma. Når skal jeg legge inn PS4 kjøpet mitt? Nå for å sikre start hype? Eller som support mot slutten av 2018 når salget flater litt ut?
Oops. Pillars2 kom vist tilbake med et brak de og. Spoke too soon.
Men stabilt top 5 i en lengre periode er fantastisk bra det og. Steam er jo bare 1 av flere platformer.
Lirik stikker til public server?
Litt uklart utfra hva jeg har sett
Endowment, er det kun pênis-størrelse eller kan man justere volumet av det kvinnelige kjønnsorgan også?
Noen som vet?
Spør du for en venn?
Å bli angrepet av en sør-amerikansk bollemus på 5 kilo kan medføre traumer:sunglasses:
Synd med GTA 50% salg
Fast CE säljer ju inte mindre bara för att GTA är på sale, det innebär bara att GTA drar in lite mer
Gilla bara placering 3 bättre. Snyggare