Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Noen der vet hvor mange reviews CE har fått i dag på PC, kan vi jo gange med ca. 50…?

Fått 198 i dag, 149 positive og 49 negative.

Nesten ingen av dem er skrevet av folk som har kjøpt spillet i dag, så jeg tror du skal være litt forsiktig med å bruke den formelen foreløpig.

De fleste som kjøpte idag og gidder å skrive reweiv skriver vel fra imorgen og iløpet av uka

1 Like

Nej svårt att säga “Pillars of Eternity II: Deadfire” harb ara 69 reives men 18K CCU och säkert uppåt 100K sålda. Reviews släppar efter några dagar

1 Like

10k solgt på PC er vel ikke så mye, 5k på X-box og 30-40k på PS4?
Topp 10 ut uken, og topp 25 veldig lenge…:star_struck:

1 Like

Garantert solgt 80-100k Tot idag

Det har jeg lest mellom linjene idag :grin:

5 Likes

90k på twitch no

2 Likes

Jeg endte også på 30k-40k for PS4. På xbox så aner jeg ikke, men jeg tror tallet er veldig lavt. Mindre enn 5k. Hypen der har vært tilnærmet fraværende. Vanskelig å si når antall reviews på xbox har hoppet så mye opp og ned den siste tida. På PC, så er jeg jaggu ikke sikker. Jeg regner ca 12k der, men som @aoegi kommenterte er ikke alltid reviews stemmer så bra overens med salg. Det er jo ikke sannsynlig at PoE:D har solgt 3k når det er 18k CCU…

Trenden for ps4 er veldig lovende, mens xbox såvidt begynte å røre på seg ved launch.

5 Likes

Kul lirik och gänget kör på osponsrat :).
Förre Rust på CCU bara 4K efter ARK , 12 plats totalt

2 Likes

Jeg spilte på xbox i kveld og der var det sykt mange (!)

God natt !

15 Likes

Fjerde mest streamede spillet på twitch :slight_smile:

9 Likes

Streame hakker her, men hvis jeg fikk det med meg riktig så er ikke Lirik storfornøyd med det han har sett hittil. Han sa han savner noe nytt og “fresh”.
Var noen av de andre som ville fortsette.

Vi får se videre når de går inn i swampen

De er i swampen nå og mitt inntrykk er at lirik liker det han ser. Alle mener spillet har blitt svært mye bedre.

4 Likes

de drepte nettopp et svært rhino :stuck_out_tongue: nå hakker de på en svær fugl

Joda, de virker da å ha det “trivelig” med store doser “gladvold”

Jeg tror han oppdaget noe av det “nye og freshe” rett før de avsluttet for dagen. Et nytt rom med noen steinkjemper han trengte mer avanserte våpen for å ta knekken på. Jeg fulgte dem en times tid, og hadde inntrykk av at de alle var meget fornøyd - også med at de kunne lage større pupper på karakterene - tydeligvis alt for mange år siden jeg selv spilte slike spill :slight_smile:. De oppdaget også at kampsystemet hadde blitt utvidet - noe de var godt fornøyd med. Plukket faktisk ikke opp noen negative kommentarer i det hele tatt.

Skal bli spennende å se hva morgendagen bringer…

3 Likes

Ser at noen etterlyser serverkø «like any other normal online game»…

Noen med peil som vet hvorfor ze germanz rezponzible for ze funcomzervers ikke har orden på dette?

2 Likes

Fordi serverkø ikke er så vanlig på denne type spill. Og fordi spillet er lagt opp til at folk lager sine egne servere. :wink:

Det er egentlig et luksusproblem, som jeg tipper funcom bruker tid på en gang i fremtiden om de føler for det.

1 Like

Gotcha :+1:

Smikk fulle servere og trolig for lavt antall servere går igjen, på reddit, twitter, devtracker, samt omtalt på twitch.

Positivt med massivt trykk og pågang, men en reprise av server utfordringer vil vi ha oss frabedt :wink:
Funcom ser ut til å ta det chill så mulig det ikke er et reelt problem;“tomorrow”
24