Trykket idag er mye høyere enn trykket på launch. Og da døde hele ping perfekt ;D
såvidt jeg kan se var ccu 10% lavere nå? I hvert fall på pc.
De hadde bare pc da, nå har de alle 3
Stemmer vel det, ble nok litt trøkk fra PS4 også
Jeg var inne på PS og kikka. Virker som mangelen på servere trekker ned. Greit nok at man kanskje regner med at de fleste finner seg private servere, men er dette godt nok kommunisert? Det virker ikke slik på feedback en, men det er gjerne de som ikke har fått med seg dette som klager.
Håper at Funcom kjører på og tar dette på alvor.
Ja, tydelig at de håndterer dette.
Ref innlegget til @Evilfreud over her, kan man anta dette er en minor utfordring ved veldig høy pågang. Til helgen blir trolig trykket vesentlig høyere og dette eliminert.
Alt i alt en godkjent+ lansering på PS4 og PC i min bok.
- 91k seere på twitch
- Stabilt innenfor #2-#5 på steam
- 29k CCU
- Toppliste plasseringer PS4
- Lovende googletrends utslag
Ja, mye ser veldig bra ut
Det er overraskende bra trøkk på twitch med 32k seere. Der det er en ikke sponset twitcher med hele 11k seere.
Greit å huake at set var tirsdag igår, det store trykket kommer til helga, når mange har langhelg
Hvordan man som prest får seg til å foreslå å legge ned, eventuelt endre navn på, helligdager er et mysterium.
Kan umulig ha snakket mye om dette hverken med PR folk eller andre.
Men akkurat i år synes jeg godt at børsen og ikke katedralen kunne ha vært åpen på torsdag. For å si det sånn.
Blir mange av oss som kommer til å teste litt i kveld
4.plass på Steam nå synes jeg er bra, men litt overrasket over 35.plass på PS4 på Amazon - https://www.amazon.com/Best-Sellers-Video-Games-PlayStation/zgbs/videogames/6427831011#2
De var vel utsolgt. Står nå “Usually ships within 2 to 4 weeks”, tror folk velger en annen butikk da
Amazone sold out, så går inte köpa, naturligt det tappar platser då
Etterslep på uke godt og vel de der listene.
Du fikk med deg at Amazon var utsolgt ?
Blir ikke gode listeplasseringere av det
Fortsatt overrasket over at det er grense på 1 spiller per km^2 på serverne. Skikkelig merkelig.