Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Hva mener du ?

Du tenker 40 mann og serveren er 40kvm2?

Private kan ha opp til 70 mann. Det handler om stabilitet og performance. Spesielt når det blir bygget mye.

1 Like

Etter å ha sett på reviews for gårsdagen, ser det ut til at de fleste negative er folk som ikke fikk serverplass på offisielle servere. Håper dette ordnes.

I går fikk ce 249 reviews på steam, hvorav 73% positive. Dersom antallet og andelen holder seg, vil ce krysse 70% all time i midten av august. Dersom de får fikset flere servere, slik at andelen positive øker opp på 80-tallet igjen, skjer dette mye før (første halvdel av juni). Vi krysser fingrene :crossed_fingers:

2 Likes

Det er en grense på 40 spillere samtidig. Kan være 500 spillere på serveren. Er da muligheter for ganske store byggverk, noe som skaper stort press på serveren. Da er det bedre å ha en lavere grense for mange som kan være på samtidig. Bedre at folk er misfornøyd med at det er for få servere enn at de er misfornøyd med lag i spillet!

3 Likes

Sammfattning av launchen igår över 3 plattformer från min synvinkel rent spelmässigt(ej försäljningssiffror):

PC: Succé ! Minimalt med kritiska buggar, CCU över förväntan med nästan 30k concurrent players.
PS4: Helt ok. Jag har sett ganska många prata om servers som försvinner och folk som får DC (disconnecting). Jag hoppas det löser sig med en enkel patch då PS4 verkar vara stabilare än Xbox
Xbox: Fiasko. Inget har blivit bättre. Inte ens med den nya patchen. Folk har fortfarande massiva DC och rubberbandning. Det är nog den största anledningen till varför man inte kör en banner på Xbox. Mina förhoppningar om Xbox är borta.

3 Likes

Dette stemmer - ble svært beroliget av at det stort sett var idioter som klaget over at for mange spiller / manglende serverplass :wink:

3 Likes

Dette er på Simply games siden.

2 Likes

Ingenting er mer positivt enn at vi selger godt på xbox også :smiley:

3 Likes

Aldri hørt om Simplygames før, og jeg bestiller MYE spill på nett.

1 Like

över 15.000 nu

1 Like

En av de største i UK…

2 Likes

Multiplayer, PVE , husker ikke serveren her nå, men var 39/40 når jeg joinet!
De fleste var fulle !
Ingen lagg eller noen ting i løpet av de 4 timene jeg spilte :+1:

4 Likes

Høres bra ut, utfra hva jeg har sett av reviews på PS4, så virker det som den vanlige opplevelsen. :slight_smile:

@Voidwalker vet du hvordan ting går på xbox?

trusa er tørr: https://www.reddit.com/r/ConanExiles/comments/8i0xft/congrats_funcom_looks_like_the_ps4_version_sold/

Hyggelig lesning der, de som liker spillet er glad for att det ser ut til att det er mange som har kjøpt spillet.

Also out of stock on Amazon. I have prime ordered 2 weeks in advance and still showed not shipped , no est date, out of stock as of today. So I canceled and bought digital.

Gogo digital :smiley:

3 Likes

Oppdatert cinematic trailer :

9 Likes

Den var jækla bra, skikkelig nasty de dyra der altså :grimacing:

1 Like

drygt 17k som spiller, får vi samme stigningen i % som vi hadde dagene forrige uke vil vi ha ca 32-34k i kveld.

5 Likes