Fy fader nå ikke bare roter Funcom det till, nå juger de også.
Desperasjon i apeburet.
Tilbakevendt spillere != salg
Så spillere som kjøpte CE i feb 2017, spilte litt og nå begynner å spille igjen. Det er salg nå ? Skjønner deg ikke.
Da er det du som må forstå markedsmekanismene med survivalspill
“!=” betyr ikke lik, har programmert for mye java.
Selvsagt er det sant, men for hver spiller som kommer tilbake igjen og synes spillet har blitt dritbra så er sjansen der for at de får noen kompiser til å kjøpe.
Jepp og det er vel det som kan gjøre at salgskurven for CE blir anderledes enn det som er vanlig. Jeg har satse noe på det kortet, men ikke alt.
Leste innlegginnlegget ditt en gang til,
Så hva du mente nå.
@havana12 det var ingen baktanker med mitt spørsmål til Christian. Jeg skjønte bare ikke hva han mente med en gang og derfor spurte jeg. Er ikke redd for å drite meg ut ved å stille “dumme” spørsmål.
Anyway, er en suksess å få tilbake såpass med nye spillere, satser på at det drar opp salget på PC også.
16,20 i går 22915
i dag samme tid 26376
26,648 i spill
pve conflict-> pvp tyder på stor mangel på pvp-servere.Usikker på hvor smart dette er. Tipper en god del på pve conflict server er sure nå.
40k som ser på Twitch nå
Kan ikke ha vært noe sjakktrekk… Ta fulle PvE conflict servere og tvangskonvertere til PvP. Blir nok en del dramaskrik og tomler ned av dette.
Men tyder jo på at det er en viss mangel på nye servere når de gjør dette. Så pågangen er vel kanskje greit over det Funcom hadde forventet, og dette etter erfaringene fra EA launch.
Tror du skal lese en gang til hva de gjør
PVP conflict
og de er ikke fulle.
Hva misset jeg?
Serverne blir konvertert til PvP ruleset fra tidligere PvE conflict, men karakterer og ting blir beholdt.
Likevel logger nå folk som har spilt og kanskje bygd i timesvis til raserte baser og drepte karakterer.
Selvom det er få som spiller på disse så er det dumt å hisse opp spillere unødig etter 24t. De burde beholdt serverne som hadde en viss populasjon. Ser det allerde tikker inn negative reviews etter dette.