Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Men hvis de selger 200K, og salget er synkende. Er det da et dårlig salg?

200k solgte på hvilke plattformer og på hvor lang tid?

I tillegg vil vi vel se at kursen får en knekk dersom Jebsen begynner å konvertere stort mellom 1 og 31 januar.

Da må han selge først, ellers blir det budplikt

1 Like

Det må jo også være rimelig dumt å konvertere for å selge, i stedet for å selge eksisterende aksjer, og vente med evt konvertering til han ser at det går veien. Hvis det går dårlig, så kan han nok gjøre som tidligere, og få redusert konverteringsraten.

4 Likes

Han kan konvertere nesten halvparten av gjelda, før budplikt utløses, noe som utgjør ca. 30 millioner aksjer.

1 Like

@funcom test

@funcom test

Noen som får melding på testene?

@funcom tut

1 Like

Nei, ingen melding.

1 Like

@Paddy80 Testet med chrome browser på mobilen? Mulig det er browser dependent pdx?

10 Likes

Hvordan er det med byggemuligheter i andre survivalspill? Dette virker ganske kult da.

Fraværende i noen som DayZ (ett spillet jeg tror dør snart), elendig i H1Z1 (men skal visstnok forbedres) og allright i andre som Rust (uten at jeg har spilt det). Minecraft er best :slight_smile:

Slik jeg ser det ut fra det vi har sett er CE best i klassen

2 Likes

Slik det virker på Funcom så kan du bygge nesten uten begrensinger , og stort sett akkurat hvor du vil! Så viss de klarer bygging topp 3 i klassen og combat best i klassen så tror jeg mye er gjort! Mange som begynner og bli lei av ark/rust osv ! Så detta blir ganske så spennende :+1::+1:

3 Likes

Bygging i Rust og Ark ( de to største konkurentene) er ganske ok. Dayz har ca nada, H1Z1 har særdeles lite.

Øvrige havner en plass midt i mellom.

1 Like

Miscreated har ganske bra bygging

Noen som har link til bildearkivet til CE, de høyoppløselige på stående fot

http://www.geforce.com/hardware/technology/ansel/conan-exiles-ansel-360-degree-image-gallery

3 Likes