Men hvis de selger 200K, og salget er synkende. Er det da et dårlig salg?
200k solgte på hvilke plattformer og på hvor lang tid?
I tillegg vil vi vel se at kursen får en knekk dersom Jebsen begynner å konvertere stort mellom 1 og 31 januar.
Da må han selge først, ellers blir det budplikt
Det må jo også være rimelig dumt å konvertere for å selge, i stedet for å selge eksisterende aksjer, og vente med evt konvertering til han ser at det går veien. Hvis det går dårlig, så kan han nok gjøre som tidligere, og få redusert konverteringsraten.
Han kan konvertere nesten halvparten av gjelda, før budplikt utløses, noe som utgjør ca. 30 millioner aksjer.
Noen som får melding på testene?
Nei, ingen melding.
Hvordan er det med byggemuligheter i andre survivalspill? Dette virker ganske kult da.
Fraværende i noen som DayZ (ett spillet jeg tror dør snart), elendig i H1Z1 (men skal visstnok forbedres) og allright i andre som Rust (uten at jeg har spilt det). Minecraft er best
Slik jeg ser det ut fra det vi har sett er CE best i klassen
Slik det virker på Funcom så kan du bygge nesten uten begrensinger , og stort sett akkurat hvor du vil! Så viss de klarer bygging topp 3 i klassen og combat best i klassen så tror jeg mye er gjort! Mange som begynner og bli lei av ark/rust osv ! Så detta blir ganske så spennende
Bygging i Rust og Ark ( de to største konkurentene) er ganske ok. Dayz har ca nada, H1Z1 har særdeles lite.
Øvrige havner en plass midt i mellom.
Miscreated har ganske bra bygging
Noen som har link til bildearkivet til CE, de høyoppløselige på stående fot