Bare å beklage, men jeg tror man finner en sammenheng mellom reviews og antall solgte.
At PUBG selger med anmeldelser under pari er ikke belegg for at “ammagurr reviews betyr ingenting. Basta bom.”
Bare å beklage, men jeg tror man finner en sammenheng mellom reviews og antall solgte.
At PUBG selger med anmeldelser under pari er ikke belegg for at “ammagurr reviews betyr ingenting. Basta bom.”
OK, den sammenhengen har jeg ikke sett.
Sjekk de mest solgte spillene de siste årene. Helt random om det er bra reviews eller ei.
Spill a har gode reviews. Spill b har dårlige. Hvilket velger du?
Smått utrolig at det i hele tatt diskuteres. CE selger bra, men ville nok solgt bedre om folk var happy og fortalte en venn. Eller resten av steam.
Litt merkelig, det er skrevet kilometervis med innlegg på hvor ødeleggende det er for Funcom att de byttet disse serverne . Så kommer meldingen fra Funcom vi bytter tilbake noen servere, dette vil være i orden i løpet av morgendagen. @Deus var raus nok til å skryte litt av att Funcom tok til vettet. Ellers var det stille, ja altså ikke helt stille. Det raset inn med innlegg, faktisk en diskusjon om det var så farlig med dårlige reviews.
Dårlige reviews eller ikke , takk til Funcom for att de var på ballen så fort og fikser dette til i morgen.
Ellers så likte jeg denne linjen fra Funcom:
Unfortunately, it’s been impossible for us to bring up new servers fast enough to meet the overwhelming demand.
Ja!!! Fun setter tilbake conflict serverne!!! Jeg har skrevet 4 mailer til de om dette før idag og igår og fikk takk tilbake!
Og det beste er når produktet selger seg selv ! Og det gjør Ce
Nå mangler bare en melding på søndag/mandag morgen om at launchen har vært vellykket de har solgt 1-2-3-4-5-6 kopier totalt og at funcom bekrefter at de fortsetter å utvikle Ce med mer innhold som lanseres senere i 2018.
Jeg velger det spillet venner spiller, og som jeg synes ser kult ut.
Jeg baserer det ihvertfall ikke på et åpenbart rage-review fra en 14-åring. Ingen gjør det. Ingen.
Flott at du har informasjon om populasjonen som lager reviews på Steam.
Jeg vet at jeg selv styrer unna spill med dårlige reviews, særlig om proffe kritikere også har slaktet spillet. Mye spill der ute, lettere å velge noe alle ser ut til å like.
PUBG og f.eks GTA er så stort at det selger mye, dårlige reviews eller ei. Blir for dumt å si at reviews ikke har noe å si, det sier noe om hvor fornøyd spillerbasen er.
Mange som vil forlate PUBG så snart en skikkelig konkurrent kommer ut, på grunn av alle problemene der.
Flere biomes og DLC next! Nå begynner spillerbasen å bli fin
Det har allerede kommet noen PvE conflict-servere
Flott at Funcom fikset dette kjapt. Det vil demme opp for shitstormen innen kort tid. Nå er selv @h3nk1 fornøyd, og det skal mye til.
La oss le og skåle hele veien til banken karer
Trenger bare slå rocket league med 400 mer spillere, så er vi i top 10 CCU
Kan vi være enige om at det er hyggeligere med positive reviews enn negative?
Og at positive reviews neppe legger en demper på kjøpslysten til folk der ute?
Hehe tok tid å lese igjennom 115 innlegg
Tror det hadde vært mye verre hvis klagene var pga masse feil, kræsj, exploits og bugs i spillet men virker som det runs smooth?
Dette blir nok bra folkens.
CE fremdeles #3 på GTS
Jeg lurer på om CE tar 1.plassen i løpet av natten for en kort periode. Ikke umulig det.
Helt klart, jeg regner med at når Funcom får ordnet nok servere, eller CCU går ned bittelitt, så går reviews tilbake til 80-85% igjen.
Det er endel mer kødd på Xbox og PS4, men ikke i nærheten av så ræva som det var ved xbox-launch. Håper de får gjort mye på en måned.
Jupp lite klager på kræsh osv, PVE folka var veldig høylytt og det kom en shitstorm. De som ikke opplever noe feil, er fornøyde og gir færre tilbakemeldinger enn folk som er sinte
Mangel på servere er en kortsiktig problem, det kommer i balanse ettervært. Langt værre om de hadde ALT for mye servere og måtte betale for å drifte de med 1-5 spillere på. Ikke bare bare å flytte folk i ettertid.