Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Oh lord!
Det handler jo ikke om å velge mellom reviews eller salg, men snarere om at FC med relativt enkle grep (som det ser ut til at de har startet på) kan fikse reviewsene betraktelig. Med din argumentasjon burde jo nå bare fc si at “nei, nå har vi solgt spillet vårt så nå bare lar vi det seile sin egen sjø og bruker ikke noe mer penger på det”.

Nei, du sa at “reviews har ingenting å si”:
image
Denne påstanden er beviselig feil dersom én eneste person i verden har endret mening om å kjøpe et spill basert på reviews, og det vil jeg tro har skjedd.

1 Like

Såja nu går de tillbaks med det där PV grejen och reviews coming soon. God stämning. :blush::heart:

3 Likes

Her er det folk burde vie oppmerksomhet til målt i prosent.

Salgstall : 100 %
Reviews : 0 %

Å akkurat nå med den meldingen, ble muligheten for en kraftig oppgang i morgen ennå bedre. Caset Funcom ser nå ut som en, potensiell skikkelig :rocket:

4 Likes

Jeg synest det er veldig gøy å se at mange av de som kjøper CE på PC ikke syns dette er nok og kjøper derfor på PS4 også. Sikkert ikke så vanvittig mange av de, men de legges jo til i statistikken de og! :money_mouth_face:

Synest også denne debatten bare gjentar seg selv, så jeg foreslår at ballen legges død. Kos der heller med å ta en runde CE eller en god øl i solen :sun_with_face:

Edit:

6 Likes

OK greit. Så det finnes en eneste person i hele verden som har latt være å kjøpe Funcom basert på reviews.

Og det er det du velger å fokusere på, i stedet for de 5 millionene som har kjøpt det.

1 Like

Reviews er nok viktigere i starten enn når spillet har blitt populært, er ikke det ganske lett å skjønne da?

2 Likes

Om taket ditt lekker, så tetter du lekkajsen i stedet for å glede deg over at resten er tett.

7 Likes

Når man er at av de mest populære spillene så har reviews lite å si siden folk da ofte kjøper det for å spille med kompiser.

2 Likes

PvE Conflict-servere kommer opp i Europa og USA før helgen. Og snart er det helg, gitt. Bra de snudde i denne saken.

3 Likes

Når et spill har solgt mange millioner eksemplarer så gleder du deg over det, i stedet for å fokusere på at en sur 14-åring har trollet på steam.

Når enden er god er allting godt? :stuck_out_tongue:

12 Likes

Elsker folk som ikke fatter at hey, vi kan sette opp egne servere!

6 Likes

Helt riktig. Det handler om å nå kritisk masse, og så selger spillet seg selv. Og der tror jeg CE er i ferd med å komme.

1 Like

Absolutt einig. Og det er så jækla bra at spelet faktisk er BRA no… :slight_smile:
#ark killer

3 Likes

Og nå vet alle hva PvE Conflict er også :stuck_out_tongue:

5 Likes

Og det renner inn penger til Funcom as we speak :stuck_out_tongue:

Dette var nok bare et stunt fra Funcom for å få oppmerksomhet rundt disse serverne :sweat_smile:

4 Likes

Det var bare ikke nok med servermangelen! :smiley:

2 Likes

Har tatt en runde å svart en del av de som har skrevet negativ review etter at PVE conflict serverne ble fjernet. Flere har skrevet at de endrer til positiv om de kommer tilbake. Mange har også deaktivert muligheten til å kommentere. Orket ikke mer nå fordi jeg kun har telefonen. Enklere på pc, så får ta en ny runde når jeg er hjemme igjen til uka.

17 Likes